Název TUV Nord mi nic neříká a už vůbec bych si pod tím nepředstavila nějakou certifikaci bazaru. Slyšela jsem, že je to jen nesmyslný lapač peněz po těch, kteří tomu uvěří a nechají se zlákat. Je i pravdou, že auto ESA tomu rozhodně dobrou reklamu nedělá po jeho minulých "aférách". Teď jsem četla, že třeba Áčka jako jediný bazar získali certifikaci ISO. Tam to asi bude o něčem jiném.
Myslím si, že je jedno jestli aaačka, esa nebo bazar z horní dolní. v každým stojí pár kousků který jsou evidentně stočený nebo bouraný i když to o nich bazar neříká. pak jde jenom o to, kdy do bazaru přijde zákazník, který se nechá nalákat a auto si koupí...nejvíc mě zaráží, že když si jde zákazník koupit pračku za 5 000 tak si zjistí všechny údaje do nejmenších detailů, hledá na internetu, ptá se prodavače a do krámu jde třeba 2x. ale když jde koupit auto, bojí se podívat do cebie nebo jet do servisu, aby náhodou nezjisil u auta nějakou vadu. raději auto koupí tak jak je a ignoruje všechny rizika, hlavně aby už byl majitelem vozu...nechápu
TÜV Nord neznám z vlastí zkušenosti. Na každý pád bych nespoléhal na to, že bazar, který tu certifikaci má bude mít všechny auta v pořádku. Faktem je, že hledat auto v českým bazaru je vážně tvrdej ořech. Všechno musí člověk sám - vyptávat a zjišťovat co nejvíc informací před nákupem. já si vždycky pozvu nějakýho odborníka, aby to auto zkontroloval po technická stránce pak si nechám udělat cebii. U toho TÜV Nord bych se bál, že si to bazar může koupit...
Tak nejspíš to Auto ESA nezaložili nebo nevím, ale určitě jim to nic nepřinese - podku nepřestanou podvádět zákazníky. Koupě takového certifikátu nic neznamená.
Tak certifikační firma si tady snaží vařit polívčičku.. je to nesmyslný certifikát, nic by nezměnil. Třeba ESA se tím chlubí a kdo tam něco koupil tak ví, že certifikát nic nezaručuje. Kvalita stále stejná.
Certifikát TUV NORD nikdo nezná. Dá se tak říci, že TUV NORD vůbec
nevyšel obchodní záměr, pokud z 1200 bazarů dokázali za rok a půl
přesvědčit jen dva. A pokud certifikát získal takový autobazar jako je Auto Esa, ktrerý je proslulý podvodným jednáním - stáčením, zatajováním a nefér prodejnímo praktikámi (kauza globus car je toho jasným příkladem), tak už stejně nikdo z těch, co děljí obdhod s ojetými auty seriozně, nebude chtit předraženou certifikaci, kdyz ho vlastni i AUTO ESA... .Ostatní seriózní prodejci prostě nebudou chtít certifikát,
který si zaplatil jeden z bazarů s nejhorší pověstí v ČR.J
a taky je otázka jestli ten certifikovací ústav nezaložil některý z těch autobazarů. Pomoci něj se pak snadno může dostat ke konkurenčním informacím.
Vždy máte možnost i pod nějakou jinou záminkou,si zjistit bývalého majitele.To vám hodně napoví.
Tak zrovna to vám neřekne nic. I sebepečlivější a opatrný majitel mohl bourat. Auto chce prodat jako každý jiný za co nejvyšší cenu i když je bourané. Autobazaru to také mohl říci. Není to nic nemorálního. Pokud prodám bourané auto, autobazaru to sdělím - a podle toho také dostanu méně zaplaceno. Tak opravdu nechci, aby za mnou přišel nějaký nespokojený zákazník.