Nejlepším kšeftem je vylobavat zákon nebo normu, které vyhovují pouze moje výrobky. A nebo stačí za příslušného pracovníka zákazníka vypracovat poptávku, které vyhoví pouze moje nabídka plus jemu něco na přilepšenou.
Škodovka dělá originální vývoj lokomotivy s novým trakčním měničem atp. Vzpomeňte si, jaké problémy měl Alstom s Pendolínem, a tam šlo pouze o přizpůsobení existující soupravy našim podmínkám. Podobně u Taurusu šlo pouze o přizpůsobení existujících komponent, navíc nepochybuji že Siemens měl tu normu na náraz v předstihu, pokud ji přímo neinicioval. Být Siemensem tak bych byl pěkně zticha jako pěna a podobné hry bych tady skutečně nerozehrával, protože oni tady mají výjimku na provoz, která jim zanedlouho skončí.
Lokomotivy se neprodávají jako rohlíky na krámě, že se při originálním vývoji protahují termíny je úplně normální, všude na světě. Stát by neměl likvidovat české firmy, to je sprosťárna.
Také bych tipoval, že nejdřív by Taurus a pak norma, do které se vyšel.
Jake narodnosti je premier ?
Divi se nekdo ?