Teď ještě zbývá, aby to jednotlivé státy formálně schválily. :-))Jiste, to už je jen formalita, už je centrálně rozhodnuto.
Zadny problem. Elektroauta maji mnohem mensi emise a je dobre ze se spalovaky omezuji.
Až budeme o tom všem přemýšlet, tak si to dejme do kontextu: Čína vytěžila v roce 2018 celkem 3,55 miliard tun uhlí (více o 5,2% proti roku 2017) a vyrobila z uhlí 4 979 TWh elektřiny (o 6% více proti roku 2017). Ergo, evropské úspory emisí Čína zmákne asi za týden a my sai pohřbíváme poslední zbytky konkurenceschopnosti. Co s tím uděláme, přátelé? EU se vydala na cestu ekonomické degradace, sociálního a nakonec i ekologického úpadku a v tom nás všichni nechají dokonale vymáchat. Volme do EP opravdu velmi uvážlivě anebo pojďme od toho! Bláboly současných politiků pod knutou zelených magorů nám opravdu nepomůžou.
Cinane maji povinny podil novych elektromobilu 10%. Kazdy rok podil ma stoupat o dalsi 2%. Cina vyviji elektroauta takovym tempem ze nam zlikviduji nas autoprumysl zalozeny na technologii minuleho stoleti.
Techničtí neumětelové v EU parlamentu, rozkážeme větru dešti:)