Auto,které ujede sto kiláků a pak už nemůže je k ničemu.Nehledě k dalším problémům,které zatím nejsou řešitelné-třeba omezené výrobní kapacity elektráren.Tudy cesta stejně nevede.
ale vede... Jina možnost bohužel není
Ať to zkusí bez nich . Určitě na to dostanou státní dotace .
Jestli to takhle půjde dál tak jistě Nobelovku Obama neobhájí, zatím to vypadá, že u slibů, za které dostal tuto cenu zůstane......
a napadá vás jediný důvod proč tu "nobelovku" dostal ? mě ne :-) ))))
pro obdobi aspon pristich 20 let bude dobra a levna nahrada uzivanim stlaceneho metanu(prirodniho plynu). Argentina to uz velmi uspesne dela leta a IRAN..ano kozomrdi pridavaji rocne statisice aut na metan.
Nakonec i EU uz ma directivu 10% aut pohanenych metanem v r 2005. Metanu je napriklad v USA na mnoho set let a auto uzivajici metan ( CNG) tady usetri i dnes polovinu. V zemich kde litr benzinu stoji dollar a pul i vic jsou uspory primo fantasticke.
Ze se to vyplati svedci jak fabriky kupuji/predelavaji zdvizne voziky na CNG,podobne mestske dopravy tisicu autobusu.
Tezky truck ( 18 wheeler) ktery jezdi z pobrezi na pobrezi za rok pri zmene na CNG
usetri majiteli oproti nafte $ 75-100 tisic. A to uz jsou slusne penize.
Zabalenou tím nejoptimálnějším, koncentrovaným a bezodpadovým způsobem. Když vyrobím benzín synteticky, z uhlí a vody, vyjde to nakonec s účinností podobně, jako když uhlí napřed pálím, pak z něj vyrábím elektřinu, tu nacpu do těžkých baterií a poháním neforemná těžká auta. Vlastně rozdíl tu je, lehké benzínové stroje netropí při provozu tak veliké škody.
Kdyby se dalo do vyvoje el. automobilu tolik kolik stoji jen rocne armada , co by se asi delo ? :)
Obsadili by nás Rusové, později možná Číňané, na Musulmany raději nemyslet. (Udělaly-li by takový rozpočtový převod všechny státy NATO, především USA).
A spoustu pokrokových technologií máme dík štědrým rozpočtům na obranu. Síť skrze kterou si vyměňujeme názory jest toho příkladem.
o tom, že u nás shořel funkční prototyp hybridního motoru s tímto doufám nemá nic společného
http://www.maxikovy-hracky.cz/katalog/autodrahy/carrera/digital/autodraha-carrera-digital-double-police-chase" target="_blank" rel="nofollow">http://www.maxikovy-hracky.cz/katalog/autodrahy/carrera/digital/autodraha-carrera-digital-double-police-chase,Scela v praxi fysicky neproveditelne a utopicke . :D
že to byl on, kdo po vážném a hlubokomyslném rozjímáné, kdo dal instrukce Chryslerovi skoncovat s vývojem el. automobilů, kterých ceny by nebyly dostupné pro černéný proletariát . . . a běloši, kteří na to mají by je nekupovali . . .
Celkem muzes mit pravdu a jeste dva auto-blbci se dali dohromady.Smrtelna kombinace,jenom cekame zde v USA na ty usporne Fiaty jak zceri hladinu a kupuujici budou ve frontach na ne cekam.
Pokud nahradíte nádrž na 40 litrů benzínu jednou tunou olověných nebo půltunou moderních baterií, nemůžete doufat v nějaký ekologický přínos - vozíte balast. A cena elektřiny je výhodnější jen proto, že není zatížená spotřební daní jako benzín. Účinnost nemůže být lepší, protože výroba elektřiny má účinnost 30-40%, což je podobné jako účinnost spalovacích motorů. O topení a klimatizaci v autech ani nemluvě.
Proc musi bejt elektrika vyhradne z tepelne elektrany? .
Vodní turbíny jsou technicky nejdokonalejší mechanické motory vůbec - dosahují 95% účinnosti. Umístění vlastní elektrárny může být různé podle tvaru terénu, ...
http://lide.uhk.cz/pdf/ucitel/krizomi1/elektrarny-popis.doc" target="_blank" rel="nofollow">http://lide.uhk.cz/pdf/ucitel/krizomi1/elektrarny-popis.doc