130 let

Diskuze

Obavy se naplňují, ruský majitel Opelu plánuje montáž v Petrohradě

Obavy mnohých zaměstnanců evropských závodů automobilky Opel se začínají naplňovat. Německá automobilka plánuje zahájit montáž levnějších modelů v Rusku a mohla by začít spolupracovat v dodávkách součástek s ruskou automobilkou AvtoVAZ. Uvedl to generální ředitel Sberbank German Gref. Sberbank spolu s kanadským výrobcem součástek Magna získaly tento měsíc majoritu v Opelu. To by v podstatě znamenalo uzavření některého z evropských závodů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rok emigrací

20. 9. 2009 22:39
Rusové si snad myslí, že si někdo auto vyráběné....

...v Rusku koupí, řekl bych, že o něj nebudou stát ani v Číně natož na západě.

0 0
možnosti

Gregory Staligradov

18. 9. 2009 14:35
Ruske tanky jsou nejlepsi na svete -Opel bude taky

Rusove umi postavit pekne auta. Mam doma americkeho Cadillaca Fleetwood a ruskeho ZIL  limuzinu - a obe auta jsou na mezinarodni urovni. Rusove maji nejlepsi tanky na svete -proc by tedy nemohli spolu z Nemeckymi inzenyri postavit vyborne auta Opely v Rusku.

0 0
možnosti

no jo

18. 9. 2009 16:20
Re: Ruske tanky jsou nejlepsi na svete -Opel bude taky

dokážou stavět rakety, proč né auta?

je to jen o výstupní kontrole(vč. mezioperační), prostě místo na kvantitu(socialismus) se budou normálně orientovat na kvalitu, šance na nízké náklady mají, tedy i konkurenceschopnost....

0 0
možnosti

Jirka

18. 9. 2009 12:44
tím pro mne Opel skončil, ruských křápů

jsme tu měli minulých 50 let až až.

0 0
možnosti

Straka

18. 9. 2009 13:30
Re: tím pro mne Opel skončil, ruských křápů

Byl rozdíl sovětská Lada vyrobená s italským dozorem (dlouho evropská úroveň) než  zmetky z Jelcinovy éry, které měly nejvíce poruch hned díky fušerské výrobě - deset let staré auto má méně poruch než nové - ruské Lady proti starým sovětským Ladám mají minimálně 3 až 5x větší poruchovost, ložiska se hodí tak pro žebřiňák a chod motoru připomíná provoz soustruhu.

0 0
možnosti

Delam Sikozy

18. 9. 2009 12:03
Škoda, že nemontují v Moskvě

mohli by pak vyrábět pod chráněnou značkou Moskvič-Leninovy sáně.

Montáže z Ermitáže se však budou zákazníci asi bát.

0 0
možnosti

ALOIS.AMERICAN

18. 9. 2009 19:56
Re: Škoda, že nemontují v Moskvě

Doufam ze montovany  Opel nebude smrdet jak vodka

0 0
možnosti

helemes

18. 9. 2009 11:40
tak se

podarilo oplovskym odborarskym bossum strelit vlastence! V dusledku toho budou krome kamoane proti GM rozdelavat valku s Ruskem. Asi si chteji zopakovat Stalingrad.

Tak to dopadne vsude, kde odbory zacnou delat vysokou politiku, okradeni jsou vsichni obcane Nemecka a clenove odboru jeste k tomu.

0 0
možnosti

Kolombo

18. 9. 2009 11:30
Tak to kurňa nemělo ....

... krachovat, když to bylo tak zdravé. V Evropě jsou nadbytečné výrobní kapacity.

0 0
možnosti

ALOIS.AMERICAN

18. 9. 2009 10:30
OPEL

A vy se divite? Rusi daji penize ,a vse odtahnou pryc.

0 0
možnosti

pteryx

18. 9. 2009 11:29
Re: OPEL

Rusi dají peníze a část výroby přesunou k sobě, na tom přece není nic špatného, byli by hlupáci kdyby jednali jinak. Kdyby peníze nedali, tak by to krachlo všechno. Pokud to mohu srovnat s chováním U.S. firem u nás, nejednou se stalo, že peníze nedali ale výrobu převedli pryč. A to byly proslulé firmy. Například chování fy Gillete v Astra-Diu Jevíčko, kterou získali za symbolickou jednu korunu aby to pár let provozovali a pak odvezli stroje /na Ukrajinu?/ bylo celkem skandální. 

A pak se diví: proč jsou na nás všichni tak zlí? Srovnání chování amerických majitelů firem k zaměstnancům přitom např. s chováním Němců bohužel často nedopadá pro američany příliš dobře.

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

18. 9. 2009 10:29
To jsou věci

Montáž v cizině znamená automaticky zavírání mateřských továren?

0 0
možnosti