Pendolino odjíždí z Hlavního v Praze z nejzazšího nástupiště, to aby se cestující s kufrem prošel podchody (ve světě je tomu naopak, EC jezdí z 1. nástupiště). Pak se projede půl hodiny po Praze nejdelší cestou rychlostí 20km/h přes Vršovice a Malešice kolem zarostlých kolejí na trasu směr Kolín. (To bylo slávy, když se zprovozňoval tunel pod Vítkovem)... A pak přískoky směr severní Morava. Do Olomouce, kam s ním jezdím nejméně 1x měsíčně, přijel za poslední rok 2x na čas. jinak vždy 10 min. zpoždění. Podivná klimatizace (buď horko nebo zima), nefungující připojení sluchátek v 1. třídě, slabý nebo žádný signál mobilů v "manažerském" vlaku. To je také pendolííno. Vrcholným zážitkem bylo, kdy jsme při cestě zpět ve zpoždění čekali před tunelem z Vršovic a před nás na Hlavní n. pustili pantograf.
Ano, bylo hodne slavy. Nyni se rekonstruuje dalsi usek a nadrazi Pha-Liben. Jak byste to delal jinak?
Tak to ano ! To je nějaký odborník na vlaky ! Nebo na všechno, když umí zpívat ?
a vy jste Marie nejaka odbornice pres kritiku, kdyz kritizujete?
Vyvinout fungující elektrickou lokomotivu splňující přísné podmínky provozu na místních i mezinárodních tratích opravdu není tak jednoduché, jako sesmolit článeček do novin. Že má vývoj skluz, to je u zásadních inovací normální na celém světě, to co teď plzeňská Škodovka vyvíjí není "nakreslit zlatý pruh přes existující model a dát tomu nové jméno":
je největším tunelem, které ČD provozují, od samého začátku se proslýchalo, že je technologicky zastaralý, navíc jeho uvedení do provozu skončilo naprostým fiaskem, myslím, že těch 7 milard šlo investivat mnohen rozumněji nákupem většího počtu klasických souprav u domácích výrobců, leč kdo ví co se zatím vším skrývalo..
Že by tajemná dáma zvaná Korupce ?
Ty vlaky k velké nelibosti firmy Siemens a našich novinářů placených z Německa splňují naše normy a jezdí.
Odstavte Pendolína do depa a Janota má ihned 500 milionu ušetřeno.
Vy jste měl radit Hitlerovi, Němci by projeli druhou světovou dřív.
..... je "manažerována" způsobem, který by soukromník nepřežil do jednoho roku. Z našich daní, pochopitelně!
Ježíš maria idole tys ještě živ ? A jako odborník na železniční provoz ?
Jářku, podcenil jsem Tě. Asi mi poradíš, znáš-li vše, jak pomoci mé vnučce od průjmu. Předem děkuji a oslavuji.
Vy se divíte, že tady je takový bordel ??? Vždyť žijete v kocourkově a tam je to normální !! Ten kdo za to může, ten si už užívá dovolenou a všem se směje a komu hlavně - no přeci blbým čecháčkům !!!!!!!!!
Chtěl bych vidět ty buzny z Českých drah v soukromé sféře. To by byly ekonomické výsledky. K zblití.
Ty vysledky - tak jak jste je nazval - tu u CD drah v takovemto stavu jsou uz davno, nakonec to pociti kazdy cestujici a vyrocni sprava o pendolinech je tomu take jasnym dukazem. Problem je v tom, ze tim, ze diky propojenosti s CSSD+KSCM se ceskym draham v jednom kuse umele odbourava jakakoli potencionalni konkurence a tim padem se to pro bezneho obcana ta naprosta ekonomicka neschopnost tolik nezviditelni.
... tak to bysme je měli rovnou poslat do šrotu. No řekněte, národní umělec a nositel řádu od rusofilní Kikiny tomu přece musí rozumět!
je v něm méně místa než v letadle, není kam dát objemnější zavazadlo, jízda je velice neklidná, vlak je velice hlučný. Domnívám se, že to je ddocela nepovedený vlak...
Přesně tak! Od začátku jsem tvrdil, že je to špatné letadlo postavené na koleje.