.............. premiér Fischer poté, co se v r. 1990 zásadově rozešel s husákovskou KSČ a prohlédl chybnost ideí marxismu-leninismu, na jehož správnost po příchodu Brežněvovských armád při vytouženém vstupu do KSČ přísahal, v současnosti praktikuje ortodoxní judaismus a bez porady s judaistickým Bohem Jahve, nedá ani ránu!
vyžírkové ? Každý z nich se tam napakoval.
ti nic, ti se jen pakují, klasika !!!
voliči ODS budou tuto šmejdskou stranu volit i kdyby jim prodali HRADCANY
Kdyz Rusove chteli koupit CSA za 2 miliardy dollaru, tak Cesi ohrnovali nos. Ted CSA nikdo nechce - a tak se CSA proda za "hubicku". Ze by to byl zase rafinovany "tunel" zorganizavany Ceskymi vladnimi podvodniky?.
Zcela určitě, vytunelovat sníží se hodnota a pak prodat. Tito lidé by prodali i vlastní matku, kdyby jim za ni někdo dal prachy.
podobnou zkušenost s rozkrádáním firmy mají i zaměstnanci jiných firem.Ti,co to takhle rozkrádají nenesou ""žádnou ""odpovědnost,navíc je čeká zlatý padák a firma je pak připravena k prodeji hluboko pod cenou.Zase se ptejme :komu to vyhovuje ?
Mnohem větší procento propouštějí i mnohem větší aerolinie, lépe disponované k tomu, aby unesly pokles poptávky při krizi, pokryly větší část fixních nákladů (které nejsou proporční k velikosti firmy) a sehnaly si přijatelně drahé úvěry na pokrytí zbytku. Podívejte se, kam až ořezaly náklady na posádky všechny americké letecké společnosti, nebo co teď dělají British Airways, co dělala Lufthanse v posledních letech. Jedna z nejobdivovanějších aerolinií, Swissair, zkrachovala po jediném problému, a ani nebyla krize. Jedna z nejlepších současných aerolinií, Quantas, je vděčná za navýšení vlastnického podílu čínské vlády - před pár lety by to bylo úplně nemyslitelné. Doba je těžká i pro velké aerolinie, natož pro malé, stát vám nemá z čeho dávat (za necelý rok si možná sám nebude mít kde půjčit). Je to nepříjemné, ale křičíte zbytečně.
Koukám že panáčci piloti začínají ztrácet hlavy. Začíná panika že přijdou o královský platy který jim teď musí dotovat daňový poplatník.
Možná by je měli nechat preventivně vyšetřit na ULZ u psychouše. Pilot přece pevný nervy má.
popelářského vozu.
Neměli by také napsat premierovi?
Ve clanku neni popsan pravdivy stav situace v CSA. Vsichni zamestnanci vedi, ze CSA je dlouhodobe rozprodavana. Rusi se vetsina dalkovych letu, prestoze jsou tyto nejvydelecnejsi - ale nejsou letadla, ktera uz take byla prodana. Kazdy vi, ze privatizace je otazkou casu. Ma to ale hacek. Firma nebyla privatizovana v dobe plneho vykonu (konec devadesatych let, pred nastupem pana Tvrdika ze Socialni demokracie coby sefa CSA), ale je privatizovana v dobe svetove krize po zplundrovani vrchonymi organy CSA. Takze tady jsme jako obcane prodelali mnoho miliard. top0625top@hotmail.com
Blablablabla. To jste vzal kde, tu pohadku o "nejvydelecnejsich dalkovych linkach"? Vzdyt o tom soude dle Vaseho nazoru nevite vubec nic... A tou "vetsinou dalkovych letu" myslite ten jeden do Toronta a druhy do N.Y.? Vic jich totiz CSA v poslednich letech neletaly...
Navic privatizace je narocny projekt s ne zrovna kratkym trvanim a rozhodnuto o ni bylo pred nastup svetove krize...