a ty bych věnoval Řápkové, Tvrdíkovi, Kočárníkovi - ti si to zaslouží za dlouhodobou záchranu ČSA.
Lašák by měl dostat víc než 8 miliónů odchodné, protože tři roky likvidovat ČSA, to chce pevné nervy a něco si za to zaslouží.
Piloty bych rozpůlil, letadlo řídí autopilot, tak půl pilota stačí..
Lašák pobíral s odměnami zhruba 400 tisíc měsíčně za to jak úspěšně vedl ČSA ke krachu. Pevně doufám, že když piloti vyšli vstříc a přijali nižší platy, že budou odměněni. Podle mne totiž měli všichni podat okamžitou výpověď. Ať si s těmi Airbusy lítá Lašák a Dvořák sám. Ještě dlouho necháme sebou orat a budem pracovat za netržní mizerné platy ?
Mily pane, muj byvaly reditel mel podobny plat. A protoze jsem dosel ke stejnemu nazoru jako vy, ze muj plat je maly a myslim si, ze bych mel dostat vice, tak jsem dal vypoved a presel k jine firme. Dnes mam plat jaky si predstavuji. Doporucuji vsem pilotum, at udelaji totez. Pak se ukaze, kdo pracuje za netrzni plat a kdo za trzni. A kritizovat reditele firmy....prosim Vas, ze ktere firmy vy jste? Neznam zadnou, kde se tohle nosi. Ale ja nedelam ve statni firme, vime?
docela darda, jenom jestli s tím nepraští a nenastoupí do ČEZu, kde ředitel bere roční prémii 700 000 000, tam se škvaří sádlo dále.
Už to vidím jak nadšeně by v ČEZu zrovna takové piloty brali. Nástupní plat bych tipoval tak 20 tisíc měsíčně s tím, že když bude hodně úspěšný tak se ra rok může dostat i na 25 tisíc.
Tady je třeba zásadně rozlišovat. Pokud bere odborník pracující v soukromé prosperující firmě třeba milion měsíčně, upřimně mu to přeju - sám si vydělám také dost. Těžce zadlužené a v podstatě bez pomoci státu krachující ČSA jsou úplně jiný případ, už jenom proto že sanovat dluhy se budou opět mj. z mých daní.
Musím oslovit hlídací psy demokracie. Bude pro pana Lašáka zlatý padák a na kolik to republiku ještě přijde?