Být Air France podal bych stížnost na neregulérnost výběrového řízení při prodeji ČSA. To co se chce nyní po zaměstnancích ČSA je naprostá změna podmínek výběrového řízení. Stát by snad měl hned teď zrušit výběrové řízení a ne natahovat zaměstnance - prodáme neprodáme podle toho co uděláte...Hnus v české kotlině.
Je fakt ze piloti jsou asi nejdulezitejsi, ale bez nich to jde take. Pamatuji kdyz Reagan po stavce pilotu v USA povolal armadni piloty a bylo to vyreseno. Sice to nejaky cas vzalo nez meli nove vystudovane piloty, ale stalo to za to. Hlavnim duvodem v CSA jsou vsak ekonomicke machinace, aby se privedly ke krachu a pak to nekdo rad koupi za hubicku a stat to pak zase draze zaplati za pronajem za penize danovych poplatniku. Chtelo by to asi opet pana Jakubse, aby vyhazel vsechny papalase a privedl CSA opet do financniho plusu. U japonskych airlines reditel snizil platy (sam bere o neco vice nez uklizecka), a jak jim to ted jde. Coz se o stejne pokusit u CSA? Kdyz vsak v Cesku kdejaky politik a ruzni manageri maji kazdy miliony tak se nedivim ani pilotum. Na zapade maji piloti take pakne platy, ale u mensich fitem letaji za par supu (asi jako pilot praskovaciho letadla).
Pleteš si hrušky s jablkama. Tenkrát stávkovali letečtí dispečeři. A Reagan měl tehdy kliku, že i vojenští letečtí dispečeři v USA mluví slušně anglicky...
Kdyz takovej pilot zakrouti kniplem nestesti je hotovo. To je jako kdyby meli kilo semtexu v holinkach
Kdyby neměli "zlaté" padáky, dali by si pozor. (Jako např. odstupné ve výši ročního platu. Ptám se pánové, kdo z Vás to má?)
Jediné správné řešení je vyhlášení insolvence, případně bankrot.
Zbavit se nevýhodných smluv (s piloty a ostatními zaměstnanci, nevýhodný nákup paliv a jistě i jiných smluv...)
Vše se dá jistě zvládnout velmi rychle, možná do měsíce. A "zbytek" vydražit a prodat třeb za korunu. Je to lepší než aby do ČSA vrážel stát zbytečné miliardy.
Mohu se mýlit, ale máte někdo jiný, pokud možno lepší návrh? Je reálný? Sem s ním!!!
Já mám ještě razantnější návrh. ČSA jsou tak neskutečný tunel na státní prachy, že by se státu bohatě vyplatilo nejen to prodat za korunu ale případně i zaplatit pořádný balík dobrodruhovi, který by si to chtěl koupit ... :-)))
Navrhujem iné. Ak je najvyššia ponuka na predaj 1 mld Kč, ak máme 500 pilotov, navrhujem, nech sa zložia po 2 mil. Kč a nech firmu kúpia. Je to suma, ktorú dá každý pilot, niektorí aj s pomocou banky bez problémov dokopy. Potom si môžu robiť vo firme , čo ich napadne. Neverím, že na to pôjdu. Lepšie je robiť v socialistickom CSA, zarábať ako nemeckí piloti a bordel nech si vyžerie daňový poplatník.
Platis vubec dane?1 Pilot za rok zaplati asi dane tolik jak ty za 5 let.Ta ceska zavist je nechutna.Hloupe lidi kterei si misli ze jsou duleziti. Fuj teufel!!
JInak je potřeba přiznat, že duo Tvrdík - Lašák svůj úkol splnilo a prosperující podnik výborně "připravili" na privatizaci. To je výkon, za který by v Číně dostali trest smrti.
Je to další hořký plod šíleného nápadu dvou "geniálních" českých politiků Klause a Zemana jménem OPOZIČNÍ SMLOUVA. To, že naučili dvě normálně soupeřící a navzájem se kontrolující politické strany spolupracovat, nás bude stát ještě hodně peněz, než to voliči pochopí.
Platy stejné jako mají jejich američtí kolegové prostě nemůžou udržet. Zejména ne v dnešní situaci. Copak nepochopili, že na trhu práce je teď po krachu SkyEurope pilotů dost?
Zkuste si prosím vzít kalkulačku a vynásobit 200.000,- x 500 pilotů x 12 měsíců. Tudy ztrátu 3 miliardy neuděláte, i kdyby piloti jen seděli na zadku a nic nedělali. Spíš by se měla policie (ale asi ne česká) zabývat tím kdo a proč uzavřel velmi nevýhodnou smlouvu na dodávky paliva. Tudy tečou stamiliony z ČSA.
Podobný státní podnik je neuhlídatelný a kdo může tak si pro sebe snaží urvat co se dá. Privatizovat včera bylo pozdě.
a piloti chtějí jeho odejití a akcie-proč ne? Dejte jejich projektu šanci,jsou to chytří lidé a jde jim o věc.
Proč ne ? Tak třeba proto, že odmítám aby z mých daní byl dotovaný věčně krachující státní podnik. Nalijte tam 10 miliard a za rok budou mít dluh 15 miliard. Ať se ČSA zprivatizují a pak ať si to piloti koupí a ukážou jak jsou schopní manažeři. Ať tu srandu ale provozují za svoje prachy ...
Pokud by stávkovali řidiči MHD třeba v Praze, tak je to průšvih jako hrom. Pokud budou stávkovat piloti ČSA, tak cestující s velkou radostí a levněji přepraví konkurenční aerolinky. Většina letadel dnes zdaleka není zaplněná a volných míst je víc než dost ...