Podle meho trolove z vychodu uplatnujou nejakou novou taktiku. Pry proc by vlastnik nemohl prodat svoji fabriku. Kdyz to ma byt Cinanum, tak je vse OK. Kdyz to bylo Nemcum, tak to bylo fuj. Stat musi take zvazit nejake strategicke zajmy. Pro Plzensko je ST vyznamny zamestnavatel a tak by to melo zustat. jenomze trolove maji za ukol "cim hur, tim lip".
Drahý trolle, pokud je ST tak významný zaměstnavatel, že je nutno zabránit soukromému vlastníkovi v prodeji a narušit tím jeden ze sloupů našeho kapitalistckého zřízení, tak si měl stát včas rozmyslet privatizaci tak strategického podniku.
Jseš schopen pochopit aspoň základy tržního hospodářství a kapitalismu? Už ho tady budujeme nějakých 26-27 let.
Soukromý vlastník si může se svým majetkem dělat víceméně co chce, pokud nedělá něco zákonem zakázané. Třeba varnu pervitinu nebo studio dětské pornografie si tam zřídit nesmí - je prodej podniku Číňanům, Němcům, Pygmejům nebo třeba Papuáncům - Novým Guinejcům zakázán zákonem? Kterým?
Další z výhod privatizovaného soukromého vlastnictví.
Co se týká lokomotiv řady 380, Škodovka nemusela projekt upravit kvuli změně norem. Je to lež, ale Škodovka ji opakuje pořád dokola a novináři bohužel také (byť s výrazem "prý")...
Dobrá zpráva. Bohužel v dnešní době obstojí v obdobných branžích jen ti velcí až gigantičtí. Číňané obecně získali už řadu známějších značek než je tato a úspěšně je provozují. Nevypadá to, že by chtěli koupit "cukrovary" a tak je zlikvidovat. Například nyní posiluje Volvo svou spolupráci s mateřskou čínskou společností.
Volvo spolupracuje tak, ze auta se budou vyrabet z velke casti v Cine.
Zadnej strach. Skodovka se prece prodava komunistum a ti to s delnikama urcite mysli dobre.
Když se prodala Tatra američanum, tak ji uspesne vytunelovali.............
Tak jako já, když prodám svoje auto nebo barák někomu jinému, tak majitel Škody může prodat svoji firmu a každému je po tom kulové. A všechny kecy kolem jsou jenom mlácením prázdné slámy.
Otázka zní, jak se majitel Škody, stal majitelem Škody?
Majitelé prodávají svou Škodu novému majiteli a basta!
S Javurkem nema smysl diskutovat. Nechape, ze tu nejsme vsichni jeho soudruzi.
aha, takže nesmím vyjádřit svůj názor ? Ty se tady chováš jak komouš a obviňuješ z toho mě. Jak ubohé.
Opakuji, já nevolám po zákazu prodeje číňanům, nechci znárodňovat, respektuji právo majitelů prodat svůj podnik komu chtějí. Ale snad mě ještě nechceš zakazovat vyjádřit obavu z toho, jak to dopadne, když to číňané koupí ?!
Pořád nechápu co je na tom tak složítého k pochopení!
Proboha kde jsou umělci a elity aby této nehoráznosti zabránili? Je potřeba ustanovit stávkové výbory a zavelet k neklidu!!!
Když se na věc podíváte méně ovčáčkovsky, tak zjistíte, že vámi zmiňovaní umělci a elity nejsou proti obchodování s Čínou, ale proti tomu, aby nějaký čínský komunista rozhodoval o tom, s kým se může setkat ministr české vlády anebo jakou vlajkou si může zamávat občan ČR. Ty závratné čínské investice jsou zatím hlavně na papíře, ale Milošovi přátelé už teď dávají jasně najevo, že si to strategické partnerství představují po svém. To taky může lidem, kteří netrpí bezmeznou důvěrou k vůdci, vadit. :-)