130 let

Studentka Katka v náborovém videu McDonald's zapomněla na okurku. | foto: youtube.com

Počkaj, zabudol si na uhorku! Slovenští bačové porazili i Zadara Volaniče

Média
  •   16:35
BRATISLAVA - Nejhravější reklamou konference Marketing Management pořádané na pražském Žofíně se stal slovenský internetový klip družstevních prodejen Coop Jednota parodující náborové video tuzemské sítě restaurací McDonald's.

Klip slovenské agentury Jandl určený pro internet soutěžil například s tuzemskými reklamami s lyžařskými skokany na T-Mobile nebo projektem Kofolonizace, který se snažil dostat tradiční český nápoj do nejzazších koutů světa. O vítězství reklamy slovenských prodejen Coop Jednota informoval na svém twitterovém kanálu jako první server Markething.cz.

Postavy dvou bačů, známé z předchozích televizních spotů, v reklamním klipu připravují "bačaburger" podle své chuti. Jeden z nich přitom využije repliku o zapomenuté okurce známou z virálně šířeného náborového videa české sítě restaurací McDonald's.

Není to poprvé, kdy slovenský družstevní řetězec Coop využil oblíbený internetový fór. Před časem bača například v reklamě zpíval známou melodii ruského barytonisty Eduarda Chila. Klip propagující bonbony Trololo se stal hitem internetu.

ČTĚTE TAKÉ:

Náborový klip „První dny v McDonald's“ měl původně jen lákat nové brigádníky, brzy se však stal fenoménem sociálních sítí s nesčetnými parafrázemi a parodiemi. Nejhravější reklamu vybrali odborníci z marketingových a komunikačních agentur na pražské konferenci Marketing Management.

Autor: mev
  • Vybrali jsme pro Vás