• Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let
Portorožská Riviéra si nijak nezadá se svou slavnější kolegyní v Cannes.

Portorožská Riviéra si nijak nezadá se svou slavnější kolegyní v Cannes. | foto: Reprofoto

Portorož hlásí méně účastníků i prací

Média
  •   16:16
Festival reklamy Nové Evropy Golden Drum ve slovinské Portoroži čelí poklesu jak počtu soutěžních prací, tak i účastníků. Zatímco přihlášených reklam ubylo oproti loňskému ročníku jen o deset pocent, počet účastníků se zmenšil takřka o polovinu. V pondělí to sdělil slovenskému časopisu o reklamě Stratégie prezident festivalu Jure Apih.

Apih však také dodal, že doufá v příjezd většího počtu festivalových hostů v druhé půlce týdne, kdy bude festival vrcholit takzvanými národními večery a slavnostním vyhlašováním výsledků v jednotlivých soutěžních kategoriích.

Národní večery jsou tradiční party portorožského festivalu, na nichž představují své zvyky i kuchyni jednotlivé zúčastněné národy. Zástupci české a slovenské reklamy, česká Asociace komunikačních agentur a Klub reklamných agentúr na Slovensku, se rozhodli na letošním ročníku Golden Drum uspořádat večer společný. Takzvaná "Krizová party" se bude konat ve středu 7. října v prostorách restaurace Barka portorožského hotelového komplexu Bernardin.

Letošní ročník portorožského festivalu je v pořadí šestnáctý, česká reklama bojuje o ceny například v kategoriích Kampaň, Média, Interaktivní média a Public relations. V porotě festivalu zasedají také dva zástupci české marketingové komunikace, a sice Andrej Štuk, výkonný kreativní ředitel Mark/BBDO, a Roman Meliška, ředitel marketingu a strategie Škoda Auto.

Autor: Jaroslav Krupka
  • Vybrali jsme pro Vás