• Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

V druhé úrovni je stanice, která bude na stejné úrovni jako dnes, a nad stanicí bude terminál pro příměstské a dálkové autobusy. Pod terminálem bude metro. Všechny úrovně budou vzájemně propojeny. | foto: Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy

Premium

Potíže nového terminálu na Smíchově: pozemky jsou pod stavební uzávěrou a část ani nepatří Praze

Ekonomika
  •   5:00

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Praha - Už v roce 2024 má odstartovat stavba nového dopravního terminálu na Smíchově. Vedení Prahy slibuje, že půjde o první skutečně moderní komplex svého druhu v metropoli, který cestujícím umožní jednoduše kombinovat různé druhy dopravy. Jenže aby se mohlo vůbec začít stavět, musí Praha vyřešit dva zásadní problémy. Projekt je plánován na pozemcích, které jsou pod stavební uzávěrou.

Pronájem Žofína, otevření autobusového nádraží Zvonařka a novela o hnojivech

Praha zatím o sejmutí uzávěry nepožádala, a kdy se tak stane, je zatím otázkou. Ještě větší komplikací ale je, že část příjezdových cest k terminálu je navržena na pozemcích, které městu nepatří. Dohoda s majiteli zatím uzavřena nebyla.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: Kateřina Menzelová
  • Vybrali jsme pro Vás