Dopravní stavby v Česku jsou bezkoncepční, o zakázky za desítky miliard korun se navíc dělí úzký okruh firem. Vyplývá to z aktuální zprávy Nejvyššího kontrolního úřadu, podle kterého špatné plánování stavby prodražuje a oddaluje termíny jejich dokončení.
Kdo na to nejvíc doplácí ?A pak se divíme,že nejsou peníze pro potřebné....
...o zakázky za desítky miliard korun se navíc dělí úzký okruh firem.
Copak je normální, aby úzká skupina firem dostala všechny státní zakázky za desítky miliard, když úspěšnost ve výběrových řízeních se pohybuje kolem 3%?
A zabývá se tím někdo?Nebo to zase nechá Bárta plavat?
už žádnou státní zakázku nesmí dostat. Aspoň to Bárta udělat může. Navíc může podat žalobu na ty své předchůdce, kteří podepsali evidentně nevýhodné zakázky. Jenže on už nehledá jak předraženým akázkám zabránit ale jak jim nezabránit.
Podat trestní oznámení samozřejmě může, ale bez přímých důkazů je to k ničemu, to by je musel chytit při činu nebo jim dokázat zlý úmysl, což jde hodně těžko...