No, historie se už po třetí opakuje. Česko, ať v rámci ČSR a teď samo v poli. Opět se postupně rozvíjí výroba, která se rozvinula za 1. republiky a rovněž za socializmu, ač tehdy vše omezeno embargem. Po sametové se havloidům podařilo téměř vše poničit. Co šlo, tak rozprodat či nějak rozkrást. Život ale jde dál a už se ledacos znova něco z tradičních výrobků daří dávat dohromady a i vyránět. Auta Škoda, Tatra, teď L 29 a bude toho přibývat. Než se zase něco semele. Buď někdo vystřelí z nějaké to Aurory a nebo se další parta prokope do vládnutí této zemi. V Praze se takových zájemců pohybuje vždy až moc.
To je to , co nedovedu pochopit . V hluboké totalitě tu vyvinuli stroj , který ještě dnes je úspěšný . Ve svobodné společnosti jsou schopni vyvinout stroj , že ho ani v Malawi zadarmo nechtějí...
Pěkný dárek pod stromeček si nadělila firma. To je o přidané hodnotě výrobku. Komu dnes vlastně patří AERO Vodochody ?
1) Stroj není urček k válce proti Rusku.
2) Ani tak bych si nebyl jist, že jej lze tak snadno sestřelit! Moderní bitevníky nejsou rychlejší, jsou ovšem silně pancéřované a silněji vyzbrojené.