Myslím, že frikulínským novinářům se hlavně líbí výraz "sociální bubliny" (social bubbles). Je to teď velká móda. :-)
Překvapivé zjištění, že mezi občany jsou skupiny (bubliny) se stejnými zájmy si samozřejmě zasluhuje odměnu.
Novinari ziji ve svych bublinkach, ktere snazive vytvareji. :-)) A onanuji nad cenami, ktete si sami vymysleji a udeluji :-))
Dvě věci
Nadpis je dost nepovedený:
"Žijí Češi v sociálních bublinách, v nichž se navíc navzájemutvrzují o správnosti vidění svého světa? A bude tento trend ještě gradovat?"
První věta má být oznamovací, takhle to působí divně nebo hloupě, záleží na tom, kdo čte.
Facebook nemá tlačítko "dislike" takže podle "like" je houbelec poznat, co dotyčný sleduje. Dá se z toho poznat jen to, čemu fandí.