Byl to 2.8 diesel s manuálem a nedokázal jsem se s tím rychle rozjet. Turbo začalo tahat až od 2200 otáček. Navíc to bylo jediné auto, ve kterém se mi dělalo špatně za volantem! Nakonec jsem si pořídil Meďáka V 220 CDI, a nelituju. Na rozdíl od Voyagera se tam při 7 lidech vejdou i zavazadla. Jo a ještě jedna poznámka: Mercedes Vito není MPV!
Mimochodem, ve všech testech, které jsem kdy četl, se vždy umistil na posledním (nebo posledních) místech.
Jasný. A taky první airbagy začal sérivě vyrábět a dávat do vozů Mercedes, první automatické převodovky Volkswagen a americká auta neumí zatáčet, jak je možno se dočíst v časácích... . Jo a nejlepší je stejně stříbrná octávie v TDi, protože jzdí za tři na sto, že... .
Osel
Tak to nechápu. Dvojče tohoto auta, Chrysler Grand Caravan, jsem měl půjčené před týdnem v USA, a horší auto jsem v životě neřídil. S benzínovým šestiválcem nejede, žere i trávu kolem cesty a je strašně hlučný. Jízda jako žebřiňák.
A co skutečná MPV, Toyota Alphard,atd.?Srovnání pak pokulhává
To je zajímavé, dodnes jsem si myslel, že velké MPV je i KIA Carnival. Asi je to malé auto 1985*4881.
Vidim dobre tech necelych 500 kilo?
Tak to teda s chlapama na chatu asi na kazdorocni sraz nevyjedeme tihle autickem.
90 + 105 + 80 + 115 + 100 .. at pocitam jak pocitem nevejdeme se ani kdybysme jeli nahati....