Myslím, že si s námi Němci vytírají zadek. Chtějí prostě dělat ve Škodovce "trabanty". Zaměstnancům platí málo, s prémiemi jim utřeli huby. A takto to je ve většině firem, které vlastní cizí kapitál. České platy, produktivita evropská, ale zisky hezky do zahraničí. Jsme montovna Evropy, nic jiného.
30x menší produktivita v Česku oproti německým dělníkům je zarážející, mimořádné premie v obou zemích podle toho vypadají...?
"Produktivita" dle manažerů není, jak jsou dělníci pilní, ale jak draze se podaří výrobky prodat. Produktivita se bohužel měří v eurech.
Myslím, že společným snažením odborů ( tlak na mzdy ) a Zelených ( výroba elektřiny ze šťovíku a ze solárů) dříbv nebo později dosáhnemem přesun výroby do Číny.
Pak budeme všichni spkojení. Zelení protože tu nebudeme produvat CO2 a odboráři, protože dělníci nebudou vykořisťovaní.
Já ne já pracuji v Německu za 100% platu ale Češi pracuji za 50% německého platu.
Pokud pracuji za 50% platu tak pracuji na 50% výkon, co je na tom divného??????
Zkuste dát našim pracovníkům stejný plat jako německým a testujte pak produktivitu a přidejte test nafoukanosti a nadřazenosti, pls.
Nevím proč by neměla být česká produktivita ve Škodovce dobrá.Konkurenční soutěživost by měla fungovat i v segmentu VW(VW+Šk+Se).Ale prodejní úspěšnost není pouze ve výrobcích ale i v prodejním managmentu,a tam jsou velké rezervy.Přesuny a povyšování pracovníků schopných a ponižování a výpovědi pracovníků neschopných je a mělo by být v VW běžnou záležitostí.Nevím kolik odborných pracovníků ze škodovky a seatu pracuje ve VW,a kolik ze Seatu a VW ve Škodovce.U kterých z těchto značek je časté svolávání vozidel k hromadným opravám a výrobním šlendriánům.koncern VW patří spíše k lidovkám než k prestižním MB nebo RR.