Boha jeho , to jsou sr.čky co tu plodíte.
Nesmysly typu že za to může Vystrčil,Pekarová, zastaralá německá technologie ( no , možná u těch nejlevnějších modelů), že za 5let bude po Škodovce, že Vám je jedno ,jestli zaměstnanci Škody přijdou o práci... obzvlášť páně Kosina - to jsou solidní hnědé výtvory.
P.S.- pokud přijdou zaměstnanci Škody o práci ,by nám jedno být nemělo ( jestli máte někdo z vás kapacitu na to si to najít, hledejte: seznam největších plátců daně z příjmů právnických osob. Co já vím ,10let pozpátku.... A uvidíte pane Kosina, co za číčovinu jste napsal...). A to ještě nemluvím o povinných odvodech co firma odvádí, kolik tisíc dalších firem je na Škodu navázáno. Jste prostě nesoudný tupan.
Ještě jedna návštěva Taiwanu někoho z našich oficiálních představitelů a Škody budou v Číně zcela zdarma a k tomu navíc hodnota našich 100 000 v jejich měně.
Já bych tam poslal lobbisty Vystrčila a Pekarovou.
Vystrčil provokovat na Tchaj-wanu a obyčejní Číňani přestali kupovat Škodovky. Jiné značky VW zdaleka tak nespadly. Hledání jiných důvodů jsou kecy. Teď zkouší se cenově podbizet...
Čína si hraje na demokracii a volný trh, ale ve skutečnosti tam vládnou komunisté tvrdou rukou podpořeni úspěchy v životní úrovni Číňanů. Stačí, aby se strana negativně zmínila a Číňané sami od sebe nekupují. Hloupí čeští Pětikoaliční politici nás rozkmotřili s Čínou zatímco většina EU a USA ji podkuřují. Obchod Tajwanu s pevninskou Čínou jen kvete.
A bude za 3 roky vůbec VW (Škoda) v Číně?
A ze jim to tak prejete. Tak si kupujte napriklad MG a pak muzete psat, jaka je smula, ze nemate praci atd.... kdyz jste svuj cash dali cinanum.
Proč kupovat zastaralou německou technologii? Buď Teslu nebo Čínu. Škodovka zkrachuje díky přistupu majitele. Je to předraženej skanzen.
Vždyť i ty modely a názvy jsou pro smích.
A ztráta práce těch lidí tam mne netrápí. Jsou přeplácení, mohou si bohatě spořit / investovat.
Pozdě. V Číně nejsou na historická vozidla z Evropy zvědavý.
Otevřeně antičínská politika této vlády je důsledek.....
Oni neví, že je to české auto, mě tvrdili, že je to německé. Jde spíš o to, že modely fabie, Scala, Rapid nejsou moc atraktivní,každý chce esuvečko. Prodeje klesají celému koncernu VW.