Škoda byla po revoluci totálně na dně (v době slávy vyráběla jen 50 tis. aut). Exportovala se na západ jen díky nízké ceně. V Anglii tehdy koloval vtip: Co je to zázrak? Vidět Škodu na kopci. VW ji zvedl a proměnil ve zlato. Pokud se dostane do rukou jiného majitele, skončí pravděpodobně jako značka. Byla by to velká ztráta na naši zemi.
... dlužno dodat, že mezi tehdejšími finálními zájemci byl i Renault, potkal by nás tedy pravděpodobně osud Dacie a také se zcela zapomnělo, že Václav Klaus tenkrát prosazoval zařazení Škody do kupónové privatizace ... nemusela tady tedy už vůbec býti ta automobilka :)
Nejlepší by bylo kdyby Škodovku převzali češi zase zpět pod svá křídla. Jestli Škodu koupí jiná (ne německá) značka, bude to špatné.
To by mě člověče zajímalo, co si představujete pod tím "kdyby Škodovku převzali češi pod svá křídla"...