je přece interval prohlídek co dva roky a nebo po ujetí 30 tkm.
Kdyby měl posloužit čtenářům, tak jsou v článku přesné tabulky, z kterých bude jasno, co je opravdu výhodné a ne co je výhodné, podle tvrzení Škodovky.
Pokud by ta sumička byla 12tisíc, tak proč ne.
Já jsem si koupil Citroen C4 Picasso. Jezdím hodně a za 7 měsíců jsem šel do CITROENU v ČB na první servisní prohlídku. Stála 5000Kč (výměna oleje a filtrů, kontrola brzd). Za druhou prohlídku už chtěli 7000Kč, což jsem odmítnul a šel jsem jinam. Ale rád bych auto vozil jen do autorizovaného servisu (jako všechny svoje bývalá auta). Ale za ty prachy...
než jsem zaplatil 30 000,- jako zálohu na nový vůz. To byl festival vlezlosti. Poté už byl vše problém, jak při přejímce nového vozu (nebyly namontovány objednané doplňky), tak při záručních závadách, tak při geometrii zdarma každý rok, která byla, jako bonus při koupi. Je pravda, že mi pokaždé cpou kafíčko, abych se z toho jejich stálého vymlouvání, proč co nejde, uklidnil.