takže zase krůček dále. TSI znamená totéž, jako u Mercedesů kompresor. Elektronické řízení sníží i u benzinových motorů spotřebu a zlepší točný moment.
ale když se osvědčí, odřízne se dodatečně určitý počet válců, pilka na železo stojí asi 80 Kč, náklady minimální !
Otáčky doženou vše .....a bude chlastat.....
No když ho budeš honit, tak bude chlastat, jako každý nejen turbo motor, na druhou stranu bude montován výhradně do šestikvaltů a pokud jsem se dobře díval tak průběh křivky točivého momentu nic o vysokých otáčkách nepovídají....Necelých 3000/ot/min při 130 km/h na šestku není nejsou žádné otáčky. 90 % max. točivéh momentu od 1800/ot/min.... Jen to vodou chlazené turbo mi nejde pod fousy...
nejsem zastáncem turba a už vůbec ne dieslu.Objem od 1,6 do 2,0 v benzinu je určitě nejlepší volba a pokud je rozdíl jen 50kč na 100km není co žešil,je to jen krabička cigaret či red bull.
na 100 000km ti to dela 50 000 kc to by bylo redbulu co ? tez nejsem zastance naftaku .. ale tvuj prispevek mi prijde trosku "vidlacky" dojet do penny a zpatky ...
...je cesta do záhuby. Motory super, ale složité, tragicky namáhané a nevydrží nijak dlouho. Na druhou stranu, lidi se o ně poperou, protože každý chce turbo. Hnus.
Myslím, že na hodnocení nás diskutujících je dost času až po praktických zkouškách nezávislých odborníků.
I bez zkoušek nezávisle podplacených odborníků lze dopředu řící, že to zase bude stará šlapka v novejch trenkách.
zpožděn o 2 roky:-) Jinak turbo chlazené vodou....zajímavé, ale ZATÍM všechny takové, byla katastrofa!
Do Fabie podle mě dobrý motor. Ale pokud to Inženýři z NDR dají i do Superba, tak spadnu smíchy pod stůl.
jako podávací čerpadlo ostřikovačů.
ano pokud budou používany jako vozíky na golf s granáty Talibanu