Schoda špatných okolností, nebo cílená likvidace německým vlastníkem?
Téměř to vypadá na druhou možnost. O Fabii II nemá cenu ani hovořit, ale fecelift Octavie a Superba je žalostný. Záď Superbu se vrátila o 10 roků zpět. Škoda Škody. Ještě pár zdařilých modernizací a jaká byla.
7 .ledna 2009 dostane prvních 500 zaměstnanců ŠKODY MB padáka a po 14 dnech půjdou postupně další .
Vlastník fabriky ji vyždíme jak citron , co půjde tak Z TECHNOLOGIÍ odveze do německa a potom to zavře s odvoláním na svoje vlastnická práva a výrobu přesune 100% do Běloruska a Ukrajiny . Takový program čeká většinu fabrik , které byly prodány všemi předchozími vládami pejzounům do zahraničí . A bude ještě hůř . Možná již v příštím roce se začnou rýsovat oblasti hladomoru v čechách . Ať žije klausovskohavlovský kapúitálizmus .
Tak tu fabriku kup a vyráběj auta sám.
Vzdyd je to jedno jak dlouho se nebude pracovat, hlavne ze se ta financni krise Ceska a Cechu netyka.
Stejne se tam moc nepracuje,vse delaji automaty jako v Detroitu a auta padaji 24 hodin z linky a to bez prestavek.
Není divu, že klesá poptávka. Všechny auta stejné třídy na našem trhu jsou hezčí a levnější.
No řekl bych, že Škodovka postupně skončí. Ty jejich šílené modely, které se zatím prodávaly jenom díky tomu, že to prostě byly Škodovky a lidé byli zvyklí je kupovat ještě z dob totáče, nejsou prostě konkurenceschopné. Zatímco všichni už používají přímovstřikové common raily, Škodovka stále prodává zastaralý chrochták. Kdo to má jako kupovat? Design je otázkou vkusu, ale ty jejich modely mají šanci tak maximálně za poloviční cenu v Číně.
s možností si to napracovat v přesčasech ale mám takový pocit,že přesčasy se už konat nebudou.