že upravený znak už postrádá jeho původní nápad, okřídlený šíp. Takhle z toho udělali dikobraza, idioti. Tato značka je národní bohatství a měli bychom se proti takto brutálně změně postavit.
zapět i Alexandrovci ? Kdyby radši přemýšleli jak to bude s ropou.
- na plastová autíčka Made in China
Nějak tomu všemu nerozumím. Osvědčené logo je tady už dlouhá desetiletí. Proč proboha do toho loga hloupě šťourat a měnit něco, co bezvadně funguje? Navíc, to staré a léty prověřené logo se mi líbí o hodně více, nežli tahle nedomrlá samolepka.
A co bude s původním "starým" logem. To bylo někomu "výhodně" prodáno, nebo zatím pouze uložené "k ledu"?
To je jako ty hloupé upoutávky v Tv a rozhlase. Blbost KVETE !
Jestli to je ten nepovedený ježek, místo vyváženého, krásného loga s okřídleným šípem původní škodovky, tak to je pořádný krok zpět. Diletantnství, amatérismus.
Pan šéf je totiž prý skvělý, úžasný, opravdu se vyzná a jeho zaměstnanci tak rádi poslouchají jeho názory :D viz. pěkný článek na Fontu:
http://www.font.cz/logo/tak-skodovky-budou-mit-nove-logo-sef-uz-ho-doladil.html
Máte pravdu, tohle je totiž ten pravý amatérismus. Stejně jako v mnoha a mnoha českých firmách nebo institucích "pan šéf" rozhoduje o podobě loga, ačkoliv v 99 % případů nemá o grafickém designu ani ponětí.
Doporučuji např. logo golfového Czech Open 2010, které je, podle mě, přímo mezinárodní ostudou. Vybráno bylo dvěma majiteli pořádajících společností. Kdyby k výběru byli přizváni alespoň dva lidé z oboru, pak by to zcela jistě dopadlo úplně jinak.
http://www.golfovezpravy.cz/o_golfu/zpravodajstvi/logo-czech-open.html