soudruha Paroubka!! Šrotovné se musí šířit, solidarita v EU musí být!!!
What's the difference between getting out of a Skoda and getting out of a sheep?
You don't get so embarrassed if someone sees you getting out of a sheep.
Tvůj pokus o angličtinu, to není ani čengliš, to je piglish.
Musím říct, že na svých cestách v Indii jsem byl docela hrdý, že jsem mohl na dotaz "co se vyrábí v České republice" říct "auta Škoda".
Octavie (novější model pod názvem Laura) jsou tam považovány za jedny z nejlepších a nejspolehlivějších aut. Podotýkám, že jiné "západní" značky vozů se tam prakticky nevyskytují. Skoro všude Tata, Hyundai, či nejlevnější modely Suzuki.
Skotští farmáři mají na vynikajících Škodovkách vzadu vyznačeno, kde se mají opřít rukama, pak spouštějí kalhoty a v podřepu tlačí a tlačí. Nepříliš inteligentní skotští farmáři totiž předtím tlačili před autem a pak jim to při rozjíždění prokluzovalo. Proto jsou Škodovky ve Skotsku tak oblíbené, protože na skotských loukách jim to neprokluzuje . Je to zkrátka tím chytrým marketingovým nápadem škodováckých importérů. Však taky Němci z VW nedají na Škodovku dopustit a dělali všechno, aby pro VW získali chytré české hlavičky.
Ten předseda ze skotského okresu Aberdeenshire si určitě vzpomněl na svoje škodovácké zkušenosti na skotských loukách a proto si umanul , že chce Škodovku.
že by skotové začali kupovat škodovky, Š-120 měli obvykle farmáři na ježdění do polí, na zadní kapotě měli otisky rukou s nápisem zde tlačit.
ale protože u Škody je to největší auto, věnuje se jeho výrobě více péče. Výsledek je auto, které v mnohém svého otce Passáta překonává, spíše připomíná zmenšený Phaeton.
Asi nezna rceni:
.
"Nejsem tak bohat abych kupoval levne veci".
pro Anglicany je Skoda nemecke auto. je jim ukradene, ze to montuji delnici v CR, respektive bylo by jim to ukradene, kdyby to vedeli.. pro ne je rozhodujici, ze neni drahe, provoz taky ne, neni moc hlucne a kdyz to delaji Nemci, taky dobre, ti jsou znami preciznosti.
Meleš nesmysly. Pro každého je Škoda české auto. To, že je Škodovka součástí koncernu, to je vedlejší. Vnímají to tak i v cizině. Jenom se optám, kolik států jsi zcestoval, kolika lidí ses v cizině optal? Je mi jasné, že Internet snese vše, takže napíšeš že minimálně čtyři v Evropě a sedmnáct v Africe, Asii a Americe, že?