http://rsdsjdhdf" target="_blank" rel="nofollow">http://rsdsjdhdf
...ho na daních zaplatí těm, kteří na něj zrovna mají. Ať žije socialismus!
Kolik daní zaplatí ti nejchudší a kolik ti, co na auto mají (tedy dost vydělávali a i platili vyšší daně)?
Pro/s/r/a/l/i 1. světovou, pr/o/s/r/a/l/i 2. světovou, Pr/o/s/r/a/l/i Východní Prusko, Pomořany i Slezko, Sudety taky p/r/o/s/r/a/l/i.
A teď ještě se snaží pr/o/s/r/a/t hospodářskou krizi......
Jen tak dál, milí Němci.........
Už se v Německu i zjistilo, jak se s tím dá výhodně obchodovat: člověk odveze auto do šrotu, kde se mu dá potvrzení, že auto bylo sešrotováno, jenže ve skutečnosti pak na vrakoviště přijedou Ukrajinci, Poláci a Rusáci a tato auta si odváží domů. Někdy jsou ale auta v tak dobrém stavu, že se nevyplatí ho sešrotovat, ale prodat jako ojetinu a dostane se za něho více, než těch 2.500 euro.
je jakysi limit, na vsechny majitele ojetin se nedostane.
To je statu sumafuk. Presto musite mit potvrzeni, ze auto slo do srotu. Kazdy neni podvodnik ,nebo nema prilezitost, poctive zesrotuje, predem vybere vsechny nahradni dily a ma taky kseft. Jeden takovy se vcera v televizi chytal za hlavu, kdyz stal pred autem, ktere vypadalo jako nove a melo nejmin jeste cenu 5000 euro. Majitelka auticko na rozloucenou umyla, vylestila, radost pohledet.
od státu 2500 Euro, od Škoda 1785 Euro, tedy suma = 4285 Euro, dnes á 28Kč, tj dotace 119280 Kč. V minulých dnes prezentovaná základní cena Fabie 162 tis.Kč = ca 5785 Euro. Rozdíl tedy 1500 Euro, no přeci nekup to, být to doma, neočítám a nepíšu, a už dávno stojím frontu.
Bravo Škoda.
j
az tahle blbost se srotovnym skonci.
To už bude krize pryč.
Co takhle Fabia u nás za německé ceny a šrotovné , páni z NERVU