Taky jsem vyuzil moznost STK bez auta ale jen z jedineho duvodu. Nemam proste cas brat si kvuli tomu dva dny volna. Jeden den emise, pouze na objednani a v dobe kdy je kazdy normalni clovek v praci. Na STK to objednat na ten samy den neslo, nejblizsi dalsi termin az druhy den a opet v dobe kdy normalni clovek pracuje.
Auto mam v poradku, pomerne nove ale na tohle skutecne nemam cas.
O cene za oficialni STK+emise ani nemluve.
Je to další buzerace od státu ,který ani neumí spravit cesty 2+3 třídy...
Problém je ale skutečně ta korupce kolem vozidel, které jí často nějak záhadně za určitou provizi dostanou. myslím že spíš než kontrola je důležitý i tlak na provozovatele STK aby si tu korupci sami hlídali
viděl jsem to asi tak: majitel přijel s 10 let starým autem na STK, byl první majitel - auto rovnou z fabriky a protože jezdil velmi málo měl najeto cca 80 tisíc km, žádná koroze, protože auto na zimu vždy odstavil do garáže. No prostě na autě nebylo nic, a tek ten servisák alespoň pěstí praštil do světlometů, aby je rozhodil a dotyčného chudáka donutil zaplatit za seřízení světel.
Protože vždy lze velmi levně koupit starý šrot a před technickou ho nechat ekologicky zlikvidovat. Jediný jistý dopad je, že se tady rychleji naplní vrakoviště. To, že by opatření nějak výrazně zvedlo prodej nových vozů - o tom se dá pochybovat.
Jinak mi není jasné, proč se stále bazíruje na Ceské STK - jsme v EU, tak jaktože neplatí STK z jiných zemí EU? Šraburk to jistí, zdá se!!
30a více let staré avie, tatrovky liazky s pískem paráda
JE TO JEN PODPORA AUTOMOBILEK ABY SI MAZALI KAPSU. A VYSMÁTÍ SE DO OBLIČEJE OBYČEJNÉMU ČLOVĚKU!! ŽE PÁNÍ ÚŘEDNÍČKOVÉ Z MINISTERSTVA. VÁS VŠECHNY BYCH POSLAL NA STK K VAŠEMU OBVOĎÁKOVI AŤ SE MRKNE NA TY VAŠE NADUTÉ PŘEPAPANÉ A OBTLOUSTLÉ OBLIČEJE A PAK VÁS POŠLE DO ŠROTU TAK JAKO VY POSÍLÁTE NAŠE AUTA. OKO ZA OKO B+A+N+D+O+ JEDNA
Spatnym technickym stavem sveho vozidla ohrozujes nejen sebe (se svym zdravim si naloz, jak uznas zavhodne), ale predevsim ostatni ucastniky silnicniho provozu. Takze zprisneni STK vitam uz jen kvuli nim. Jak uz tu ale nekdo psal, nejde ani o to, zprisnovat predpisy, jako zajistit jejich dodrzovani a neobchazeni. Podobny problem jako u spousty zakonu, ktere jsou prisne, ale uz nikdo nekontroluje jejich dodrzovani.
že kdo nemá peníze na nové auto, není občan. Ač na EU nadávám, v tomto našemu státu už jednou zatopila. Vzpomeňme na zákaz dovozu ojetin. Tehdy z ministerstva asi nikoho nevyhodili. To je zásadní chyba, která by se měla ihned napravit.
Někdo se totiž snaží obejít předpisy EU, když to nevyšlo zákazem ojetin, zkusíme předpisy EU obejít, že?
nic jineho nepomuze -- pri zjisteni spatne vydaneho protokolu STK okamzite zrusit licenci, nic jineho nepomuze!!!!!!!!! zavadeni ruznych kontrol a propojovani cehosi nema smysl natoz v CR -- ceske rucicky a mysleni si jednoduse poradi , vzdyt to vedi i v EU a verejne se o tom mluvi .......
JEDINA MOZNOST , jako kdyz neco nezaplatite statu tak vas taky nepropropojuje atd. , ale rovnou vas posle k soudu neli rychle exekutora... , ODEBRANI LICENCE A PROVOZOVATEL SI DA UZ KONECNE POZOR !!!!!!!!!!!!!! A USETRIME NEJENOM TECH 10.MILKORUN , ale konecne i cas , ktery muzeme venovat na neco jineho a dulezitejsiho,..........