130 let

Diskuze

Tesco otevírá opravenou vlajkovou loď 'My', klesají mu ale tržby i zisk

Společnosti Tesco Stores ČR, která patří mezi největší obchodní řetězce v Česku, klesl čistý zisk z 816 milionů korun v předchozím roce na 138 milionů korun. Firmě může v obratu pomoci znovuotevření bývalého obchodního domu Máj na Národní třídě v Praze, který pod novým názvem My Národní startuje v pondělí. Prodejní plocha se díky rekonstrukci zvýšila o více než 1400 metrů na zhruba 12.000 metrů čtverečních.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jakub S.

18. 9. 2009 13:04
MY je vrcholně nešikovný název.

Nelze to normálně v řeči ani písmu skloňovat. Bože, zájméno - ach jo, kreativci - !!

0 0
možnosti

Bohuš

20. 9. 2009 14:39
Re: MY je vrcholně nešikovný název.

No budeme říkat "Jdeme do Máje" - tak jako dosud.

Horší jsou ty poloprázdné regály, pak nemají být snížené tržby, když nemají to co si chci koupit.

0 0
možnosti

Karla

18. 9. 2009 12:27
No, jestli to je všude

jako My v Liberci - nepřehledné, tmavé do černa, protivné prodavačky, fronty u pultového zboží, napočítala jsem 12 lidí přede mnou a

1 prodavačka a pomalá jak nevím co, raději jsem odešla a neskutečně protivná, štěkající pokladní

0 0
možnosti

dupro

18. 9. 2009 13:07
Re: No, jestli to je všude

taky naší rodině nepadlo do oka. Najít tam něco konkrétního např. v textilu je docela problém. A prodavačka na dotaz akorát mávne rukou nějakým směrem a tím končí její pomoc.

0 0
možnosti