Špatné PR pro vlajkovou loď amerického průmyslu. Laikovi jen těžko posoudit, ale skutečnost, že taková zpráva obletí celý svět se už nedá vymazat.
PS. Když už byla zmínka o Boeingu 737 MAX tak skutečně nikdo do toho nechce sednout, především ovšem piloti a posádky.
Úžasnej článek a hlavně fotky. Z celé galerie jsou k tématu pouze 2 a ještě bez záběru poškození ...
To se tak občas stává, když se štří na nesprávných místech, anebo kvůli zisku. To teda chci vidět kdo bude chtít létat v Boeingu po jejich průšvihu se 737MAX a v případě, že budou mít něhaký průšvih na komerčním letu s jejich novou 777čkou
Dozvím se někde, JAKÉ!!! byly požadované normy? Jaký byl koeficient bezpečnosti?
Pokud by při tlakové zkoušce byla požadovaná norma (například) 300% tlaku v letové hladině 12000m a došlo by k destrukci při 299% tlaku, tak jsem klidný.
Pokud by ale norma byla nastavena na teoretických 105% tlaku v letové hladině 12000m, tak bych létal letadly jiného výrobce, který by měl vyšší koeficient bezpečnosti.
Podstatné informace se čtenář nedozvěděl - jako obvykle.
Části letadla se při zkouškách ničí běžně, namáhají se až k destrukci. Křídlo jsem viděl, trup ne. K destrukci má dojít při stu plus několik málo procent. Pokud by díl vydržel třeba 150%, jednalo by se o chybu výpočtu a neúspěch. Článek se mi zdá diletantsky panikářský.
Presne tak... Písal to diletant... Firma sa mu môže poďakovať... Keby to takto bolo v New York Times, akcie by klesli o pár percent...