už 30 let a na spotřebě je to znát, stále pod 6l.
vzorku, podhustene po stranach.
Oboje snizuji zivotnost.
MĚ VE ČTVRTEK
ubývá. "Přenosné" zařízení mají málo kde, tam kde ho mají mívají "poruchu" kompresoru. Stabilní zařízení jsou podstatně méně přesná a často mají utrženou koncovku.
mam bohuzel stejnou zkusenost, mozna by nebylo od veci udela pruzkum, na kolika % benzinek se da zmerit tlak pneumatik :-)
nebo přehuštěný, stejně jako správně nahuštěný. Hučejí a kloužou i na suchu. Nejlacinější zimní michelinky jsou podstatně lepší, dokonce i v létě.
Nadpis je NEPRAVDIVÝ - třetina řidičů nejezdí na podhuštěných pneumatikách. Třetina řidičů jezdí na pneumatikách se špatným dezénem NEBO na podhuštěných...
nevadilo. Ale sedmdesát procent řidičů v ČR, by nemělo nikdy dostat ŘP!! Mají ŘP jen díky tomu, že jsou zde soukromé autoškoly a většina zkušebních komisařů je podplacena! To se rozčilovali majitelé autoškol v Jihlavě, že komisaři jsou příliš tvrdí! Ale jestliže někdo neumí ovládat dopravní vozidlo (auto), nemá taky mít řidičské oprávnění! Taky bych sebral ŘP všem "čepičářům a šilťákům", dědkům a babkám starším sedmdesáti let, pokud nedokážou znovu udělat všechny testy (jak teoretické, tak praktické)!! Navíc nepochopím, jak může tolik vraků jezdit po silnicích! Staré auta nad dvacet let, by mela bát na STK každý půlrok!!! Buď to bude bráno, jako veterán s veteránskou značkou, nebo prostě šrot! A vůbec mě nezajímají takové řeči, že čím ti lidé budou jezdit! Mě když se pokazí pračka, tak to je taky jenom moje věc!
to jsou chytří kluci,úplně vyvaluji oči,co mám dělát já,většinou se vozím po zadku