na výrobě turniketů se loupne tak 5 miliard , jistě bude jediným dodavatelem firma vlastněná nějakým modrákem se sídlem v zahraničí.... Až se všude turnikety zavedou a zkásne se tento kšeft , za půl roku se přijde na to, že se zvýšil počet černých psasžérů ( na jinak zmnešený počet revizorů kvůli turniketům ) a za deset miliard se začnou turnikety zase rušit .
Blížíme se mílovými kroky k datu, kdy jízdenka na jednu stanici -nepřestupní bude v Metru stát 100 Korun a Bém to vysvětlí jako standardní jízdné pod cenou v celé EU .Modří zkurwysynové z pražského Magistrátu by měli viset vejš.
Stručná a slušná odpověď je BLBĚ. Ale páni ředitelé DP, pražští radní a tiskový mluvka nejspíš metrem v životě jezdit nebudou, tak je jim to fuk.
Krize nekrize. Prachy musí téct velkým proudem, pak si nikdo těch kapek okolo nevšimne. Tržby mají asi 4.5 mld a roční dotace (zatím) přes 7mld. Ale v Praze vládne ODS, tak nás to přece nemůže zadlužit, že?
A metro se na výkonech podílí asi jednou třetinou, tak si o té návratnosti za pět let udělejte představu sami.
Jelikož to bude na minci , bude se tam házet 50 Kč. V roce 2015 ,zase dostane někdo nápad ,že se turnikety odstraní a jízdné se zvýší na 5 €(pokud se k tomu dokopeme).