Socialni inzenyri, zde konkretne socani, vedi lepe nez vy, zda je vase cesta autem zbytecna, viz "Řada jízd a tras se vykonává zbytečně..." Tak na to nezapomente u voleb.
Pětadvacet let političní zločinci urážejí občany kecy o jejich neochotě dojíždět nebo se stěhovat za prací. Co udělali proto, aby to bylo možné?
Pětadvacet let političtí zločinci usilují o to, aby práce nebyla nikde jinde než v Praze. Teď se naoko diví, že se do té Prahy hrnou lidi za obživou.
Pětadvacet let političtí zločinci omezují, likvidují a zdražují veřejnou dopravu. Teď se naoko diví, že nefunguje a lidé musejí za svými povinnostmi cestovat vlastními auty.
Sam sice patrim ke zrucnym kolarum, ale nevidim jako realisticke, aby se Praha mohla stat do jakekoli miry kolarskym mestem a to hned z nekolika duvodu, predevsim centrum na to neni stavene a rovnez kultura ridicu automobilu je na neco takoveho moc nizka. Pak ta zminena vysoka mira pravdepodobnosti kradeze, coz zadne verejne zarizeni nevyresi, vyrovnat se s tim mohou jen lide individualne, jak si kdo dokaze na kolo najit bezpecne misto po dojezdu nekam, popripade s kolika a jak dobrymi zamky a jak dobrou uvahou disponuje. Zamky jsou potreba dva a taky je potreba najit neco, k cemu je prizamknout, co by nebylo slabym clankem bezpecnostniho 'retezu'. Ale ani to vse neresi.
Pražský okruh nedostavěn, především kvůli honoracím ze satelitních městeček v okolí jeho, dávno předtím plánované trase. Propojení na vnitřní okruh tím pádem také není. Parkoviště u konečných stanic MHD, téměř žádná. Priorita MHD v dopravě také žádná sláva. A všichni musí autem ( nejlépe co největším ) až do " kanceláře ". Mají co chtěli.