jak může pojišťovna něco krátit. Nechť znalecky prokáže a dokáže kolika procenty se gumy podílely na nehodě. nehledě na to, že pokud se někdo nabourá na zimních, tak i tak je to jeho vina, protože se nepřizpůsobil, že. Je třeba se ozbrojovat. A vymáhat právní stát.
nicméně prokázat nexus causalis v případném soudním sporu bude jen na ní.
nebaví mě s tou krávou 2x ročně cvičit drtím to na zimákach celej rok a pokud jde o pojišťovny tak si to zkuste do něčeho s tím pod cedulí na letních v zimě plácnout uvidíte co vám řeknou na argument že kvetli petrklíče řvali ptáci a tek asfalt
Začátkem března šly teploty v Brně nad 12 st. a po sněhu v letošní zimě ani památky. Do toho bude nějaký chytrolín dělat přednášky a vyhrožovat sankcemi. Kdo jezdí po Vysočině, Krkonoších, Šumavě nebo Jeseníkách tak samozřejmě má své zkušenosti a ví kdy přezout a nepotřebuje nějaké hraběcí rady.
A co budu dělat, až mi pojišťovna zkrátí plnění kvůli použití zimních pneumatik na silnici rozpálené na 50°C za slunného březnového odpoledne s teplotou 25°C ve stínu? Odvolávat se bude samozřejmě na to, že v zákoně je povinnost použití zimních pneumatik stanovena pouze za definovaných zimních podmínek, které evidentně v době mé nehody nebyly splněny, ba naopak byly takové, že zcela jasně ukazovaly, že použití zimních pneumatik je zcela nevhodné, a že tedy použití zimáků bylo mojí svobodnou volbou nevhodného obutí.
Dnes (25.3.2014 okolo poledne) jsem jel z Vyššího Brodu do Dolního Dvořiště.
Silně sněžilo, teplota plus 1°C a na silnici břečka. Po půl hodině parkování jsem musel ometat auto od sněhu.
V D.Dvořišti se k tomu přidala silná mlha. Přitom o 10km blíž do vnitrozemí bylo sucho a zeleno.
A provoz byl velmi silný. Ty letní gumy bych dnes nechtěl.
i kdyby bylo 35 ve stínu klidně se může stát že někde nedobrzdíš a školní autobus se kvůli tomu převrátí do příkopu budou tam mrtví a těžce zranění podle nového OZ ti soud může přišít klidně 50mil. odškodné no a pojišťovna řekne měl obuté nevhodné pneu proplatíme jen půlku no a to se pak těch pár stovek ušetřených na zimákách fakt vyplatí když si to budete muset hodit na švestku
při Vámi uvedené teplotě 35°C ve stínu je jízda na zimákách stejně riskatní asi jako na letňákách na ledu. dle grafu různých gumárenských společností, se přilnavost zimních a letních pneu vyrovnávají při teplotě okolo 7°C.
Drahý experte, skoro tři týdny se pohybovaly denní teploty nad 12°C. Když mi pošlete peníze na nové zimní pneu, budu klidně jezdit na nich až mi řeknete, kdy mám přezout. Já osobně při vyšších teplotách jezdím bezpečně raději na letních pneu a , počítám s tím, že musím přizpůsobit rychlost vozidla stavu a povaze vozovky. Nazdar.
Je to jako se vším.Když máte platit,tak to vše spěchá.Když mají něco platit,tak žádný termín neexistuje!Každá výmluva je dobrá.Velice ochotně vám majetek pojistí proti pádu letadla,zemětřesení,výbuchu sopky,ale proti škodě způsobené vodou už mikoliv!To už budou rozlišovat mezi povodní,záplavou,vytopením,deštěm,potopou a nikdy se nevejdete do příslušné kolonky.A nejedná se jen o auta a domy.
Znáte někoho, kdo by se bránil přijímání peněz a naopak je radostně vyplácel? ;-)
na teplé vozovce, aby se mohly příští sezonu koupit nové. Co na tom kdo nechápe?
No to mě právě mrzí :-( Taková škoda. Vždyť to je "hřích" ořezávat kvalitní zimní gumy v tom horku :-(