takze z EU prisel befel, ze se ma u drahych aut ..... prave u tech aut ktere se vyrabeji v zapadni stare EU zacit odepisovat v CELE EU DPH........a to cela EU dostala direktivne narizeno a s tim zadny stat nehne................
no a co nas cesky socialisticky statni urednik je tak hloupi , ze by si mohl par ceskych lidicek prijit k par korunam tak az napodruhe schavil zakon , kde si muze v Cesku kazdy odecist DPH a neeeeee jenom z drahych aut !!!!!!!!!!!!!!!!
jo to uz cesky zavistivi statni urednik uz videl , jak si par Cechu muze prijit k par korunam ,,,,,, tak by ten zakon neschvalil , az na natlak Kalouska a jeho slovnimu oznaceni v parlamentu , ze ti zavistivci jsou skutecni blbci ......
jo zavist zatemni Ceskou mysl vzdy a za kazdych podminek VZDY
mají luxusní ceny... stejně jako všechno v evropě... evropa je nejdražší kontinent na světě
Článek je velmi tendenční a preferuje "podnikatele" (= podnikavce), kteří na svém živnostenském listě hrdě nosí erb s nápisem "nákup - prodej".
Nevytváří žádné hodnoty, jsou pátý rok ve ztrátě, kšeftují z ruky nebo přes internet, ale potřebují mít na pojíždění na chaloupky AUDI A8, pochopitelně s mřížkou. Už se těší, že si v dubnou koupí nové. Potřebují je? Ne, ale proč by museli?
Pochopím mřížku v kombíku, kde si pejskař vozí bernardýna; tohle se praktikovalo i před zavedením N1.
A mřížka za 15 - 20K? No, nenechte se vysmát!
Jako pracovník finančního úřadu o tom už něco vím..
Mě osobně přepážky v autě nevadí a celkem přináší i větší bezpečí,při převozu materiálu nemuže ohrozit řidiče.A jsou prodejci určitých značek,kde se přepážka neplatí.Pokud si do A6 dáte mříž,tak ušetříte 200tis. což není málo.