A do toho rozkopaná Jižní spojka a Dolínek dělá mrtvého brouka.
Takže, podle vás, Dolínek může za idiocii nějakého kamioňáka, jo?
Takové problémy jaké má s provozem v tunelech ČR, nemá snad nikdo. Omezování rychlosti, monitorovací a špiclovací techniky, mizerné osvětlení, nevhodné vybarvení bočních stěn tunelů a teď ještě neschopnost efektivního hasičského zásahu. U krátkých tunelů by měla být vždy priorita ve vytažení vozidla z tunelu. Ve světě a zvláště v Itálii jsou tunely podstatně delší, lépe osvětlené, pouze se základnim technickým vybavením, bez omezování rychlosti a špiclovací techniky. V ČR ale prioritou dopravy zřejmě není její plynulost, ale potřeba co nejvíce omezovat, špiclovat, pokutovat.
No, samozřejmě kecáte. Zkuste si třeba něco najít o pořáru v Tauernském tunelu v Rakousku. Jinak lžete i v tom, že by tunely v Itálii byly bez omezení rychlosti či bez příslušné techniky. To, že vy o ní nevíte, ještě neznamená, že tam není. A pokud tam není, tak to není proto, že by ji tam snad provozovatelé nechtěli, ale proto, že v době stavby těch tunelů, které, jen tak mimochodem, mnohdy stavěli váleční zajatci, vězňové či jinak zotročení lidé, taková technika ani náhodou nebyla. Vaše tvrzení je asi tak stejně ˇ"Inteligentní", jako byste napsal, že Karel IV. zakázal na Karlštejně instalovat bezpečnostní kamery a rámy u vstupů, jakož i protipožární poplachová zařízení, a to jen proto, aby nemohlo dojít k jeho špiclování. Jinak, pane, možná vás to překvapí, ale je celkem obecně známo, že bezpečnostními prvky, tedy zejména kamerami, je nejvíce prošpikována Velká Británie. Ale to je zřejmě podle vás v pořádku a jen u nás jde o omezování, špiclování a pokutování.