Likvidovat životní prostředí a nechat si to zaplatit z našich daní - viz. ekopaliva, bionafta, "zelená energie", (ne)úsporné zářivky a další teroristické aktivity ekologistů...
stoji majitele vozu totez co asi salek kavy! (Pri cene 1kWh = 0.11 USD.)
Chevy Volt (ktery se dobiji z bezne domaci zasuvky) se zacne vyrabet a prodavat pristi rok. Po nem budou nasledovat dalsi. O 2 roky pozdeji to bude Ford Focus, Nissan,Toyota,Honda....
Palivove clanky jsou vzhledem ke sve nakladnosti vaze a cene zatim mimo dalsi vyvoj. Duvodem je relaitvne nizka cena benzinu a ropy.
zdaleka nejsou "mimo hru", nedavno Mercedes zacal prodavat vuz postaveny na vodikovych palivovych clancich. Vyhodou techto clanku je, ze by se vodik dal vyrabet ve vysokoteplotnich jadernych reaktorech, coz by vedlo k ucinnejsimu vyuziti jaderneho paliva. Limitujicim faktorem pro elektromobily jsou zatim cena, kapacita a zivotnost baterii, ale technologie baterii se neustale zdokonaluji. Obrovskou vyhodou elektromobilu je, ze navazuji na existujici energetickou infrastrukturu.
I bush ma svuj elektromobil ....
http://www.youtube.com/watch?v=45ZquJIolvY&NR=1&feature=fvwp" target="_blank" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=45ZquJIolvY&NR=1&feature=fvwp
no jasně, to je ten golfový vozíček, co je paradoxně též dotovaný vládou USA . hahaha
http://www.youtube.com/watch?v=4_lSxhTatUU&feature=related" target="_blank" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=4_lSxhTatUU&feature=related
tj. asi 10 korun .
http://www.tzb-info.cz/t.py?i=14&t=4#d01" target="_blank" rel="nofollow">http://www.tzb-info.cz/t.py?i=14&t=4#d01
http://www.elektromobily.org/wiki/Baterie_pro_elektromobily" target="_blank" rel="nofollow">http://www.elektromobily.org/wiki/Baterie_pro_elektromobily
prdlajs . Je to kolem 300 kc na 100 kmh pri 12kw :(
To by byl konec kapitalistu kdyby vypadl vyber dani za pohonne hmoty, to jsou totiz obrovske penize na udrzeni chodu statu. Proto vzdy kritizovaly zeme tezici ropu ze zeme importujici ropu ziji na jejich ukor protoze cena paliv je prilis nizka 70% jsou vyber dani, 30% cena tezby dopravy rafinace distribuce a vse je jeste jednou zdaneno.
A socialisté daně nevybírají?
tyhlety "vedci" co zpochybnuji vsechny ty nase veleuspesne ekosocialisticke projekty jako treba biopaliva, vetrne dotacni mlynky, dotovanou fotovoltaiku, boj proti globalnimu ochlazeni, boj proti globalnimu otepleni, boj proti klimatu a boj proti atomu, tak ty vedce by mela komise nechat normalne postrilet.
Oni jen kazi nase krasne myslenky a rozbiji lepsi zitrky.
Jestli z vas konecne vypadne to cislo jakej je rozdil v cene mezi kilovwatem u elektromobilu a u benzinoveho automobilu ?
:)
Máte recht, že fotka hybridu se k článku o elektromobilech nehodí. Nemáte recht v tom, že v hybridech se elektřina vyrábí samotným automobilem. Existuje třída hybridů (PHEV) , které mají spalovací a elektrický motor a baterie se dobíjejí nejen rekuperací při brzdění, ale také z vnějšího zdroje. Bylo by fajn si před kritikou ověřit informace.
OK . Jeste meli napsat kolik stoji alternativa litru benzinu v cenach elektriny.
Podle mne je to vrcholne neseriozni az protistatni a prokrizove, neuvadet cenu jedneho kW v u benzinu a jedneho kW u elektriny.
Tohle je normalne na vysetrovani BIS ...
Řopní šejci a velké automobilky se probrali! Chacha.
Vtip je v tom, že elktromobily odstraňují závislost na JEDNOM zdroji pohonu (zdroje elektřiny lze diversifikovat) a umožňují relativně snadný vstup na trh mnoha menším výrobcům vozítek. Elektromobil je díky jednodušší konstrukci pohonné jednotky mnohem snažší vyrobit v požadované kvalitě a to samozřejmě ohrožuje koncerny, které do spalovacích motorů nalily bambilióny peněz.
Za dvacet let nebudeme věřit, že jsme v tom městském smardu mohli žít, pracovat a vychovávat děti. Už se těším.
A zase zbydou kvanta strojnich ing ktere nikdo nepotrebuje ale rozumi se do vseho ....Zbohem politika ..