Já mám let na sobotu z Paříže do Prahy a za 14 dní zpět. Modlím se, aby to vyšlo, protože se mi opravdu nechce vypláznout tak dvakrát tolik navíc za let u jiné letecké společnosti nebo to zkoušet autobusem.
Stačí se podívat, že na rozjezd firmy byly použity mj. peníze z fondů EU a už to dost napoví. Tam nejde o to budovat firmu, ale jen z ní odsávat prachy které do ní vkládají další a další naivní soukromí investoři. Nutno uznat, že šíbr který to celé ovládá a řídí se fakt vyzná.
Pro Letiště Praha je to po ČSA druhý největší přepravce a až SkyEurope krachne, tak bude meziroční propad počtu cestujících na Letišti Praha mnohem větší než současných cca 20 % a proto si je letiště drží jak to jen jde. Tipuji tam dluh minimálně 100 milionů ...
zajimalo by mne jak udrzuji letadla , jsetli maji vlastni mechaniky, nebo jestli
kaslou na udrzbu, nebo jestli maji s nekym smlouvu kdo jim dela servis.
Jako treba CSA poslednich 5 let nebo jak dlouho ?
Rozdil mezi CSA a SkyEurope je jediny : u CSA ztratu zalepi danovy poplatnik.