Prostě vypišme soutěže a ono se samo ukáže, kdo je lepší. Absolutně nechápu argumentaci odborářů proti soutěži. Jasně, přijdou o pár oveček, které jim pravidelně odvádějí procento z hr. platu. Ale cestujícího to nezajímá, to by mohli pracovníci kdysi Telecomu volat "nepouštějte sem mobily, pže nás třetina přijde o práci". Jako zákazník na odboráře kašlu, ať prostě jezdí slušný vlaky místo toho humusu. P.S.: ČD mají stejnou šanci uspět v soutěži jako kdokoliv jinej (díky dlouhodobé smlouvě, kterou dostane vítěz soutěže), tak čeho se bojí?
Ježíši, to jsou zase cancy o znevýhodnění a vnitřním dluhu, to je slovní ekvilibristika jak přesvědčit méně znalé jaký jsou ČD chudáčci. Je potřeba dostatečně často zdůrazňovat základní fakt - ČD mají aspoň něco (vozidla, depa, některé budovy) a to je rozhodně víc než kdokoliv jíný který bude muset začínat od nuly. Jen ať se nám nepokoušejí vytrvale sugerovat že mají míň než nic.
To je hrozné, stačí jedna schůzka s rudými odbory a ministr hned otočí. Že by zase modrogumy pohrozily stávkou, jak mívají ve zvyku, když není po jejich?
Tak prý jsou ČD vnitřně zadlužené 20 miliardami a proto by byly v nevýhodě ve výběrovém řízení. Ta "nevýhoda" už tu byla vidět někdy před 3 lety, když ČD nasadily silně podnákladové ceny na dvě rychlíkové trasy!
Chybí mi pod tím ještě "odbory budou souhlasit s výběrovým řízením, až ČD těch 20 miliard od státu ještě dostanou"...
Ministr teď chce sám podepsat smlouvu s ČD na všechny rychlíky, ale když by měly ČD přijít jen třeba o deset procent vlaků, tak to by musela odsouhlasit celá vláda. Jaký rozdíl, že.
Souhlasí s uzavřením dlouhodobé smlouvy bez výběrového řízení, ale už je nezajímá, jestli by to někdo nedokázal odjezdit levněji nebo i kvalitněji.
Co doposud delaly CD ze maji strach z konkurence? Hrabali za podprumerne sluzby a spinave vlaky.
A proč by měl být propuštěn? Přijde jiný a bude to to samé. Vy si myslíte, že ti předešlí na tom byli hůře? To jen tento byl s odpuštěním "hloupý", že veřejně přiznal kolik bere.
se klepe a doufejme, že oprávněně. Kdo se podívá na vlaky v Německu, je mu z našich vlaků blivno. Jak mohly ČD modernizovat, když hlavní starostí bylo oddělit výdělečnou nákladní dopravu od prodělečné osobní? Místo péče o cestující bylo hlavní starostí více teplých místeček. Místo rozprodávání našich drah po kouskách je lepší prodat je hned a vcelku. Nejlépe DB, ty jsou schopné nastolit pořádek :)
Problemy CD (nebo torontskeho TTC), DB, OeBB a jinych dopravnich podniku nevyresi liberalizace. Duvod je jednoduchy:
Existuje jen urcity prostor, po kterem je mozne se pohybovat. Tento prostor (tj. zeleznicni trat) urcuje poradi, rychlost, vahu, technologii atd.Terminologie muze byt podobna, jenze jit koupit jablko a postavit zeleznicni trat jsou dve velmi rozdilne veci, nejen prostorove, ale take casove a cenove. CD by potrebovaly uplne nove mysleni, navrhnout novou nebo doplnenou sit, zacit stavet a tim se snazit prilakat zakazniky.
S odbory které mluví do vedení a osobují si právo vyjadřovat se k osobě GŘ to půjde jen těžko.
CD na trase Praha - HK. Rychlik, bida, sok, spina. A priozraly pruvodci jeste kouril a onanoval v kupe. V PHA na hlavnim nadrazi jsem schvalne zasel za vlakvedoucim, popsal situaci a predstavte si. Byl taky priozraly. At si CD povida co chce. Je to smradlava - spinava banda
Jste-li nespokojen, napište na http://domino.cd.cz/forms.nsf/EntryDialog?OpenForm
CD meli jistotu 20let a stejne nemodernizovali, a to nejenom ani nezajistili vlaky v cistote, aby jezdili aspon podle jizdniho radu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to , ze dostanou dalsi jistotu 10let -- negarantuje vubec nic BUDE TO ZASE TAKOVA CESKA CERNA DIRA KAM SE NALIJOU PRACHY A ZASE ZTOHO BUDE JEN SMRADLAVEJ VLAK ? KTERY BUDE MIT VZDY ZPOZDENI ..................................
a urcite se zase najde nove Pendolino - nejblbejsi a nejdrazssi prostredek na kolejich !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ale co Cechacek rad zaplati miliardy -------- jo to kdyby mel zaplatit tricet korun , to neeeeeeeeee , to by bylo zleeeeeeee,,, ale jak se bude jednat o miliardyyyyyyyyyyyyyyy at to frciiiiiiiiiiiiiiiiii, ze jo ooooo STADO VOL. v CR
české dráhy rozkrade vláda a její advokáti , kteří připraví extrémně nevýhodné smlouvy , takže nakonec dráhy koupí nějaký smraďoch z bulharska a začnou se vythávat kolejnice právě dobudovaných koridorů za stovky miliard . Zřejmě českou republiku někdo důsledně zvenčí řídí k totální likvidaci a asi to budou soudruzi s pejzičlakmi .
Máš pravdu! Stát se chystá prodat posrané nádražácké hajzly a tomu je třeba zabránit, je to totiž naše národní kulturní bohatství!
To věřím, že se to našim "ochráncům" dělného lidu z řad odborů nelíbí, ono by se pak mohlo ukázat, že v ČD je velká přezaměstnanost a jejich ovečky, tedy ty co by v podniku zůstaly, by musely začít něco dělat.