Opět
nic než lež. Po zavolání na vaší linku operátorka ochotně nabídla nový
tarif , ale pozor ne za 691 Kč, ale za 901 Kč s podpisem smlouvy na 2
roky ..... což není odpuštění starých závazků jak vaše tisková mluvčí
zveřejnila a jestli někomu zbývají třeba 3 měsíce starého závazku tak se opět upíše na 2 roky jako by dostal nový tel za 901 :D opět tedy rovina .....
Je potřeba vydržet než přijde nový operátor. Bude muset jít pod ně a bude prča.
teelfonují vám že vám ušetří když přejdete na nový tarify, a přitom vám dotlačí do pronájmu O2 TV, nakukají vám že tam budou HD programy, a pak zjistíte, že to stojí víc jak před tím a kapacity sítě vám HD nepoberou. Podvodníci!
Bohužel Vodafon lže ! Přesto, že jsem klientem Vodafonu už velmi dlouho, téměř od jeho vstupu na český trh a platil jsem značně výsoké účty za telefon tak mi bylo dnes již opakovaně zděleno, že jsem firemní zákazník a tudíž nemůžu přejít na jejich nový tarif leda bych zaplatil pokutu asi16000,- kč. Považuji proto přístup vodafonu za neseriózní a jejich vyjádření do médii za lživé !