Nějak mi chybí úvaha o tom, jestli při větším podílu elektromobility (a současném grýndýlu) bude vůbec pro tento segment dost elektřiny.
Naše firma zhruba 50% produkce vyváží jak do zemí EU, tak mimo EU. Nikoho z našich zákazníků nezajímalo zda jezdíme auty na elektriku, naftu, nebo používáme šlapací autíčka.
Konec dotací, přicházející recese a čínské automobilky to tu začínají valit horem dolem. Pokud bude všechno stále stejně drahé, tak se kupovat nebude.
Někdo snad čekal něco jiného? Tedy kromě ekofanatiků.
Ano necekal, uroven clanku je strasna demagogie. Psane ciste na zakazku. Konec dotaci se nijak nepromitne. Nikde se nepromitnul. Poklesy v prodeji (prevzeti) maji i jine vlivy nez zajem - napr. vyroba a logistika. Ze strany autoru je to jen hra s cisly. Proste vezmou cisla, ktera se mi hodi a ty pak prezentuji, ty co se nehodi vyskrtnu.
Priklad pokud byla dotace dejme tomu 10k Euro a mezitim spadla cena o 15k Euro, tak je dle teto logiky auto neprodejne. Navic na ty nejprodavanejsi modely ani dotace nikdy nebyla.