Jen jestli Němcům budou stačit jejich větrníky na dobíjení.
Tesle se daří, tradiční výrobci začínají být lehce nervózní. Špatně to odhadli a teď jim to nějak ekonomicky nevychází. Problém jsou hlavně baterie, i když ani kvalitní elektromotor s vysokou účinností bez drahých magnetů taky nebude k zahození. Němci, pokud vím, nemají pořádný vlastní výzkum baterií. BOSH to nebude, pustil divizi baterií k ledu. Kdo první přijde s baterií s vysokou hustotou energie a životností, tak bude nejspíš kralovat. Slibné jsou Li-S a jsou i ve vývoji poměrně pokročilé (2,6kWh/kg), mluví se o Li-Air (12kWh/kg), ale to je zřejmě ještě poměrně vzdálená a nejistá budoucnost.
no jako jo, 1 000 000 aut a neni to malo, antone pavlovici? proc ne, ale kdo to bude kupovat, to nevim.
staci v -15 stupnich nehoda na D.1. osazenstvo elektroauta pravdepodbne umrzne, pokud ho tedy nezachrani nekdo z dyzlem a neveme je dovniotr (ja ne, cizi lidi neberu) a i kdyz nehoda bude odstranena, zustane dalnicce plna nepojizdnych elektroaut s vybitejma baterkama.
Cítí dotace od von leyen. Cenu pěkně opepří a milionáři na to mají.
Jednoduché...Němci vydají zákaz jak na nafťáky i na benziňáky a skopčáci si budou MUSET koupit elektromobil...Němec poslechne...;-)
Neměl ten zázrak ID3 už jezdit po silnicích?
Ne. Prodávat se začne až v létě 2020.
Někdo by měl to elektrošílenství zarazit. Nic neničí životní prostředí víc, než elektromobil.
Stačí vhodně nastavit dotace a daně a lidi budou kupovat i šlapací autíčka.