nejasna dostupnost, neinformovana obsluha... takze vysledek je zrejmy... :(
Když se zeptáte pokladní, ani netuší co po ní chcete, tak jakýpakcopak?
Kdyby chtěli poradit, řeknu jim proč: 1) je naprosto nehorázné chtít za takovouto službu peníze. Pro banku znamená cashback úsporu (méně bankomatů, jejichž provoz je nesmírně nákladný), obchodníkovi ulehčí nakládání s hotovostí (netřeba počítat a odvážet peníze, odnesou si je zákazníci). Tato služba je všude na světě, kde jsem se s ní setkal, zdarma, jenom tady si ji chtějí nechat ještě zaplatit. 2) Cashback je dostupný jen na málo místech a někde je ještě omezen vydavatelskou bankou. 3) Banky jej nijak marketingově nepodporují, takže o této možnosti skoro nikdo neví.
Když tu službu tak znáte, tak by mě zajímalo, jak se u pokladny o něco takového říká? "Zákazník: Helejte paní pokladní, potřebuju nějaký ty keš bek. Pokladní: Pomoc, ochranka, chce po mě peníze bokem, nebo co."
Hlavním problémem je asi ten šílený název služby, on kdyby někdo i chtěl to používat, tak se mu zkřiví ústa když bude pokladní říkat, že by chtěl "keš bekovat", prostě "nějaký ty keš bek", nebo co to vlastně. Výběr z bankomatu se také jmenuje prostě "Výběr z bankomatu" a ne nějak anglicky, tak proč se tohle nejmenuje třeba "Výběr u pokladny"? Hned by to používalo mnohem více lidí.