http://www.webvize.cz/play.php?vid=366" target="_blank" rel="nofollow">http://www.webvize.cz/play.php?vid=366
...Vize 2020 , bude delší větší a víc nasype....
Ještě v roce 2007 primátor účelově prosazoval dokončení celé stavby do poloviny roku 2010 - tj. do voleb. Později připustil dodržení původního termínu - 2011. Vždy se jednalo o celou stavbu, včetně propojení se stávajícími tunely. Dnešní zdůvodnění termínu Blanky 2011 a propojení 2012 je pouze účelové a má za cíl zastřít neschopnost MÚ uhlídat dodavatele. Tento fakt bude mít za následek i značné prodražení této stavby.
Má MÚ jako investor ve smlouvě doložku o penále za opožděné předání stavby? Pokud ne ať odstoupí primátor Bém a radní pro dopravu Šteiner. Jde další projev benevolence a nezodpovědného nakládání s veřejnými financemi a při správě městského majetku.
Brzy už bude Česko betonovou velmocí v Evropě, ne-li ve světě. Češi byli v betonu vždycky dobří a to bychom si neměli nechat vzít.
Zabetonujeme pár údolí, podbetonujeme Hradčany, dáme betonou injekci Českému Ráji.
http://www.pimpaku.cz/content/stane-se-esko-technologickou-velmoc" target="_blank" rel="nofollow">http://www.pimpaku.cz/content/stane-se-esko-technologickou-velmoc
Proč Hradčany jen podbetonovávat ? Co takhle visutý most, přes který by v několika proudech auta jezdila nad Pražským hradem ? Světová rarita - miliony turistů z celého světa kteří by to chtěli spatřit na vlastní oči - obrovská ekonomická prosperita Prahy i celého Česka. Najde se odvážný politik který tuto smělou vizi prosadí ?
Tak určitě hledají cestičky, jak více podojit ty stávající.