... no snad krom té spotřeby ,-)
Ale kdo chce s "RANGEm" šetřit, má k dispozici dva VYNIKAJÍCÍ dieslové motory.
Právě v tom "presune me z jednoho ísta na druhe uplne stejne" se ZCELA NAPROSTO a ZÁSADNĚ mýlíte! Vynikající sofistikovaný podvozek s "geniálním" odpružením vás DOKONALE izoluje od jakéhokoliv povrchu, jedno zda jedete napříč loukou či letíte německou dálnicí. K tomu přispívají i vrstvená skla a celkové odhlučenění zajišťující famózní klid ticho a pohodu "na palubě". Rozdíl mezi Rangem a třeba tou Octávií sice pocítíte ihned, doslova OBROVSKÝM se rozdíl stává přibývajícími kilometry - z Range i po 1000 km vystoupíte docela "fit" a tak působí i vaše oblečení ... Range používá 6ti a 8mi stupňové automaty od ZF, jinými slovy NEJlepší "komerční" převodovky jaké existují. Zátah z nuly i elasticita při předjíždějí je doslova "nepochopitelná" a i auta typu Golf(u) GTi vás "zdržují".
Takže vlastně JEDINÉ je ta vyšší spotřeba, nicméně je to jako bychom porovnávali místní "TUZEMÁK" a jednosladovou (pár desetiletí starou) skotskou whisky. I ta je dražší, ale .... stojí to za to - nebo? ,-)
Pěkný den (s Range Rovery tedy rozhodně JE - popravdě zrovna Range Rover (a Citroën C6) jsou vozy které mne v posledním období NEJvíce (pozitivně) překvapily
No dobre, tak je lepsi ve vsem, ale to zasadni, ze pred jizdou jsem na jednom miste a po jizde na jinem je stejne. A ze je to tim kramem o trochu pohodlnejsi nema cenu 2M. co kdyz nepotrebuju byt DOKONALE odizolovan od jakehokoliv povrchu ani famoznei klid ticho a pohodu "na palube". Po 1000 km vystoupim zcela fit leda tak z letadla, kdyz v tom nebudu sedet dele nez hodinu. Po 10 hodinach sezeni doma v obyvaku taky nebudu zcela fit. Jak to snasi obleceni je mi jedno, po delsi jizde se obvykle prevlekam. Ja proste nechapu to orgasmicke nadseni kusem plechu.
spotrebu ma vetsi, je to velky jak krava, takz ese to do garaze tezko vejde. Presune me to z jednoho mista na druhe uplne stejne. Navic kdyz si misto toho koupim tu oktavku, tak mi zbyde jeste na barak.