Nevim proč se montuje parlament do takovych věci. Jestli někdo překroči povolenou rychlost je to porušeni zakona. Jestli je to řadně zdokumentovane, ať to zdokumentuje kdokoli, měl by to řešit přislušny organ. U ostatnich porušeni zakona taky neni stanoveno kdo ma pravo to oznamit.
Mestska polcie za dobu sve existence neudelala nic ku prospechu obcanu. Pouze sikanuje obcany a zdima pokuty do rozpoctu obce, coz urcite nebylo zamysleno, kdyz tato organizace vznikala. Proto je spravny nazor, ze by bylo zadouci zrusit mestskou policii uplne.
rodinné podniky a kamarádšofty převládají
odtahavky a měření rychlosti jsou jen další tunel v tomto nezralém banánistánu
"Jestli se totiž strážníci nemají zajímat o dopravu, pak není jasné, proč by měli hlídat parkování." - to je přesně ono, neměli...
Žerete návnadu i s navijákem!Kdo návrh zákona vyplodil,ví to někdo?
...a to praktická decentralizace řízení celorepublikové policie, které je právě celorepublikovou, aby byla řízena centrálně. Tato decentralizaci může být zneužita politiky, tomu je potřeba se věnovat ne tomu, že je četníkům odbrána pravomoc měřit, kterou jim stejně bolševici z ODS na úrovni senátu pozměňovacím návrhem zase vrátí, vždyť se jedná o vypuštění jediné věty ze zákona.
Je to smutné, že máme neschopné novináře. Píší o blobostech a důležíté věci, podvody, přípravy zlodějin v "reformních" balících jim uníkají.
nadužívané "služby" odtahovky, měření rychlostí = decentralizovaná zlodějna za bílého dne
Myslím, že poslanec Kubera moc v mládí nepobral.
Nebo že by Kudy bral tudy bral až Kubera?
Takových víc!
Blbosti k pivu nikdy dost!!
Zrejme proto ho furt dokola voli ...
pokud jsem pochopil, jedinou a prioritní úlohou městské policie je na určitých místech vybírat pokuty. Alespoň ve Zlíně vždy po 8.00 hod. na stejných parkovištích se objeví usměvaví městští policisté a dávají bločky. Že auta stojí na parkovišti a opodál v daleko nebezpečnější zoně stojí řada aut je nezajívá. Asi jsem stará struktura, ale měl jsem zato, že úloha městské policie by měla být zcela jiná. Pokud jsem se odvážil upozornit např. na opravdu nebezpečné parkování, byl jsem odkázán na to, že městská policie si sama vybírá, kde bude pokuty vybírat. Jiné činnosti jsou ji vzdáleny. Nemůže se pak nikdo divit, se existuje averze proti těmto absolventům základních škol.
Jako právní? Pijete limonádu či umíte podat stížnost lemovanou fakty?
a radar si bude moci koupit každý , kdo jim slíbí 60% raketýring každý měsíc . Prostě špatná koordinace mezi modrými zloději v radnicích měst a obcí a jejich vzory v parlamentu . Změna , která vznikla tím , že modráci při vědomí svých preferencí melčáků a spol . ani nečetli , o čem hlasují a tím se stalo , že se jakoby utkaly dvě modré mafie . Omyl , při druhém čtení se vše vrátí do starých kolejí a změna bude jen v tom , že na provozování radarové živnosti bude žadatel muset mít legitimaci ODSS ,jako základní kvalifikační předpoklad ( jinak může být trestaný vrah , zločinec , hlavně , že bude odvádět procenta ) . K poblití .
ukazat komu jde o bezpecnost. Treba budou platit pronajmy CzechRadaru ze sveho...
Stanovisko ministra dopravy Aleše Řebíčka, které jsme dnes odeslali médiím: "Měl jsem na téma měření rychlosti obecní policií, po hlasování ve sněmovně, řadu telefonů a téma krátce padlo i při různých jednáních. Na mou otázku všichni, včetně starostů, se kterými jsem mluvil, potvrdili, že v prvé řade jde o bezpečnost a až pak o výnosy do městských a obecních rozpočtů. Proto jsem připraven podpořit návrh, který by mohli podat někteři senátoři, že městské policii právo měřit zůstane, ale jen na místech, kde jsou velká rizika z hlediska bezpečnosti, a která budou pro měření schválena Policií ČR a Ministerstvem dopravy. A za podmínky, že výnos z pokut bude příjmem státního, nikoli obecního či městského rozpočtu. Jde-li obcím skutečně o bezpečnost, neměl by pro ně tento návrh být nepřijatelný."