130 let

Diskuze

Alimenty za neplatiče má dětem posílat stát, schválila vláda. Bude je pak vymáhat

Vláda ve středu schválila návrh zákona o zálohovaném výživném, které by za neplatiče poskytoval stát. Vyplacené dávky by pak vymáhal po neplatičích. Podle předlohy, kterou teď dostanou k projednání poslanci, by děti z domácností s nižším příjmem měly dostávat podle svého věku maximálně 2088, 2568 či 2940 korun, tedy nejvýš 1,2násobek životního minima.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

30. 3. 2017 1:12

To jsem zvědav, kolik % stát zpětně vymůže !?

Děcka nezodpovědných rodičů budou komplet živit zodpovědní plátci daní. Ptal se jich někdo, zda souhlasí ?

0 0
možnosti
JD

J. Dresler

29. 3. 2017 20:17

Opět máme vládu s pocitem bezednosti státní kasy. Denně se chlubí, komu zase rozdali prachy.

Tak aspoň že už nemají tu drzost a netvrdí, že zdroje jsou.

0 0
možnosti
SV

S. Vor

29. 3. 2017 19:00

děti jsou koření života...:-)))))))))

0 0
možnosti
JH

J. Hanke

29. 3. 2017 23:30

A nejlepší děti jsou ty, co strčí starouše na LDN a pravidelně jej chodí navštěvovat ve výplatní den staříkova důchodu.

Tak to je teda kořeníčko. Takové děťátko se povedlo.

0 0
možnosti
JH

J. Hanke

29. 3. 2017 18:38

tak to se zase nepřizpůsobilci napakujou. To bude radosti, až bude stát vymáhat dlužnou částku na týpkovi, co nic nemá, nikdy nikde nepracoval a bydliště má na obecním ouřadě.

To vymyslela Marx Engels Tominová kterým orgánem? Hlava to nebyla.

0 0
možnosti
JD

J. Dresler

29. 3. 2017 20:18

Souhlas, je to podpora v nezodpovědnosti. Ostatně jako většina kroků levicových vlád.

0 0
možnosti
VN

29. 3. 2017 17:27

Stát má pořád lepší možnosti ty peníze vymáhat než bejvalka/bejvalek. Vymůže-li stát 3%, kolik asi tak vymůže soukromík/ice?

Třeba se o něco sníží počet dětí, kterým musí obědy ve škole platit charity - což je nebetyčná ostuda tohoto státu.

0 0
možnosti
RT

29. 3. 2017 18:09

To mate pravdu. Ale stat ma zajistit vymahatelnost prava a ne se vykupovat ze sve neschopnosti.

Cele je to priznani, ze stat je naprosto neschopny vymahat dodrzovani zakonu-hlavne, ze produkuje jeden za druhym. A my vsichni si budeme platit nezodpovedne rozmnozovace.

0 0
možnosti
JT

29. 3. 2017 15:38

To je vcelku rozumny napad. Jen by mel vymahat nasobek skutecny alimentu a po vymozeni je detem poslat. A vymahat by mel drsneji nez je obvykle - treba i zavrit do te doby dokud si nevydela a nezaplati.

0 0
možnosti
KJ

K. Jež 888

29. 3. 2017 15:31

Pokud stát násilím a ze zákona nařizuje rodiči kolik alimentů musí platit a tento je neplatí, měl by je platit za něho !!! Nebo ať ten zákon zruší a nechají to na dohodě mezi rodiči ! Pokud to stát soudem nařídil pak bere na sebe za to dítě zodpovědnost !

0 0
možnosti
EE

E. Erat

29. 3. 2017 15:19

Tak to nenapadlo ani komunisty. To je projev opravdového zoufalství, stát bude řešit soukromé problémy nějákých rodin. Jako by nestačilo, že stát platí tzv. matky samoživitelky. Chce to dotáhnou, když mi nějáká firma neproplatí fakturu, já nemám na mzdy pro své zaměstnance atd., měl by to stát zatáhnout. A vymáhat na tom neplatiči. Opravdu Neználkov.

0 0
možnosti
JT

29. 3. 2017 15:38

Vy jste asi nejakej myslitel. A kdo jinej nez rodiny tvori stat ?

0 0
možnosti
VG

29. 3. 2017 15:02

obávám se, že vymůže prd jako doposud.

0 0
možnosti