No, ten blb by neměl sedět ve vazbě, ale měl být pro výstrahu ihned zastřelen před přejezdem ve Studénce, a to za asistence blikajících výstražných světel.
V lepsich zemich se to resi nadjezdy a podjezdy, alespon na urovni okresek. Venkovske a lesni pesinky asi ne.
v lepších zemích lidé výstražnou signalizaci respektují. Každý nadjezd či podjezd stojí desítky mil. Přispějete, Šulci?
Podle mne neváhal, ale čekal, po které koleji ten vlak pojede. Jestli je tam teda nějak vidět, to nevím.
Jinak je to hezký příklad toho, jak jsou ty závory kontraproduktivní: debil tam na stejně vjede, ale pak ho to tam zavře a nemůže "bez průšvihu" odjet, takže čeká, co bude. Možná nějak podobně uvažoval předtím ten Polák a holt byl pomalejší nebo hloupější. Normálnímu člověku naopak stačí jenom červené světlo, aby tam nevjel.
Není už čas se na to podívat aspoň trochu nezasvěceně? Jediné s čím nás v podobných případech krmí ČSD je, že signalizace fungovala. Ale! Fungovala správně? Svítily včas a dobře všechny žárovky? Nebyla náhodou přesvícena sluncem? Jsou semafory v zorném úhlu řidiče? A nakonec ta nejdůležitější : JAK JE MOŽNÉ, ŽE NA ŽELEZNICI JE POVOLENÁ PŘI JEDNOÚROVŇOVÉM KŘÍŽENÍ 140 KM RYCHLOST? To je frajeřina, kterou si na silnicích a dálnicích nikdo netroufne povolit, ale aznboňákům to povolené je. PROČ, když brzdná dráha vlaků a aut je prostě nesouměřitelná???