• Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Internet u dětí vítězí nad televizí

Česko

PRAHA Zabavit děti televizí již nefunguje. Zjišťují to nejen rodiče, ale také reklamní agentury, které se snaží oslovit skupinu budoucích zákazníků.

Podle studie mezinárodní firmy Millward Brown zůstává televize hlavním zdrojem zábavy pouze pro děti od sedmi do deseti let. U starších dětí pak jasně vítězí internet, resp. mobilní telefony. Těmto poznatkům se přizpůsobují i zadavatelé reklam v Česku. Teenageři totiž podle jejich průzkumů disponují stále většími částkami peněz a roste i jejich svoboda rozhodovat se, jak s penězi naloží. „Tato cílová skupina již dnes představuje aktuální ekonomickou sílu,“ potvrzuje Roman Němec, viceprezident Asociace českých marketingových agentur a marketingové komunikace (AČRA M. K.).

Více informací na str. 14

Autor:
  • Vybrali jsme pro Vás