Dvojí metr, v tom to je. Urážet jedno náboženství je vysoce pokrokové, zatímco o jiné se nesmíte ani otřít. Dovedu si představit, že kdyby se uspořádal festival filmů Lenny Riefenstahlové, tak budou všichni pokrokoví krasoduchové "na prášky".
Brno se stalo prukopnikem v nabozenske pornografii. Je to smer, ktery navazuje na Dekameron od Boccaccia.
jestliže se divákům hra nelíbí, často pískají, házejí rajčata...koupili si vstupenky a vyjadřují svůj názor. Jakým právem je vyvádí policie?
Došlo ke smazání mého příspěvku.
- Copak, Slušný člověk jej okomentoval?
"V jedné ze scén herec s trnovou korunou znásilňuje muslimku."
Aha, takže už to není Ježíš? :-)
Brno je divné město a řídí ho ještě divnější lidé. Asi bude lepší se tomuto multikulturnímu skanzenu vyhnout.
Je to k pláči, protože takové nekulturní sračky do divadla nepatří!
Já si myslím, že pan Vokřál "smutně" body nesbírá. Podle mediálních ukázek to vypadá, že onen divadelní kus, který on hájí, je spíše pornografické a násilí propagující dílko. Násilí bylo evidentně na jevišti a ne mezi Slušnými lidmi, které jinak neznám.
Tak je poznej, joudo.)
https://www.respekt.cz/tydenik/2016/37/brno-na-pouti-do-neznama
Píšu hru o tom, jak Havla znásilnil Čalfa. Kdo této hluboké symbolice neporozumí, je kulturní barbar. Očekávám adekvátní dotaci na tento pozoruhodný počin.
A což takhle hru o tom, jak Havel znásilnil Kleopatru. To by se diskutované hře podobalo nejvíce. Kulturní barbar je především ten, kdo svými "výplody" przní dějiny.
Tato hra by se hodila do dob komunisticke totality, kdy nase kultura mela byt tenkrat nahrazena sovetskou. Lide do divadla nesli za kulturou. Sli se divat na chlipnosti. Kdyby neco takoveho chteli hrat o Mohamedovi jedno kde, byla by na toto "divadlo" ulozena fatva.
Žil jste vůbec v dospělém věku před listopadem 1989? Zdá se, podle Vašeho příspěvku, že ne. Mnohé divadelní hry, které se tehdy hrály (ne všechny) byly o několik řádů lepší než ty dnešní. Především proto, že ctily historii a nebičovaly emoce.