... který kličkuje rychlostí "jen" 15-20 km/h mezi chodci, kočárky, pejskaři, dětmi s míčem, ap. Já vím, že jsou to bytosti, kterým je jedno, jestli někoho zraní. Co mi opravdu nejde do palice, je fakt, že sice riskují invalidní vozík, ale "budou v právu". Nejde jen o onu náplavku. Máme 20m od dlouhatánského paneláku cyklostezku a je to stále stejné - velká část jede s nepřítomným, nepřístupným výrazem. Po stranách stezky vzrostlé stromy, na stezce lidé... Děsím se momentu, kdy takový jezdec o někoho zavadí. Nejde o chdce, toho spíše "jen" povalí, ale jezdec - škoda mluvit. Pravda, on si nejspíš poleží, ale bude v právu. A ani tím si nejsem zcela jist.
Snad by stačilo pro auta i cyklisty, že ve městě se nespěchá. Časová úspora je opravdu minimální.
Ostatně soudím, že cyklisti, auta a psi do města nepatří. Dovede si někdo představit, jaká by náhle zavládla ve městě pohoda? Cyklisti, šoféři a pejskaři patří k nejagresivnějším lidským typům, neuznávající práva většiny, tj chodců.
pak bude nutné vystěhovat ještě rychlé chodce, neusmívající se chodce, nevyhýbající se chodce, invalidy na vozíku, nezdravící chodce ....
někteří si také myslí,že když si koupí dražší auto a jedou někam,tak jsou jezdci ,,F1".Cyklisté také.Chtějí stezky s povrchem velodromu a potom tam vjedou s horským kolem.A všichni z cesty,my jedeme!Respektovat nějaké předpisy?K smíchu,to je pro ,,blbečky",že.
Cyklostezek je ve městech málo a vedou odnikud nikam. V Brně je to stejné. Vyřešilo se to vyhrazenými pruhy na silnici, takže teď je málo místa i pro auta. Pokud by bylo dost tras, tak by se nemuseli hádat bruslaři, cyklisti, maminky s kočárkama, pejkaři, atd. Na jednu uzkou cestičku se prostě nevejdou.
Místa je pro všechny dost.Stále platí,že kde se vejdou dvě auta,vejde se i třetí!V Brně s každou hlavní ulicí vede vedlejší steným směrem.Objíždím tak vždy všechny zácpy.Cyklisty tam potkám málo kdy.
se tváří,že nic než kostky tam nemohou být je to historická zona, okolo je však moderních kýčů přehršele. Stačí udělat další pruh a taknebude o kousek rovné pruhu bojovat cyklisté, matky s kočárky a bruslaři.
To je zase téma, kde se objeví Lažnovský se svou pejskařskou obsesí! :-)
Člověk má až hrůzu z toho, co může vyrůst z jeho potomstva, když má takhle agresivního a vyšinutého fotříka.
Karel Lažnovský (8. března 1906 Motyčín, dnes součást Kladna – 10. října 1941 Praha) byl novinářem, redaktorem a politickým publicistou. V období Protektorátu patřil do skupiny aktivistických novinářů vytrvale podporujících okupační moc. Stal se obětí tzv. chlebíčkové aféry, zemřel pravděpodobně na otravu botulotoxinem
a napadla tě třeba shoda jmen, vědátore?
Nebo máš taky doma pejska, který je tvým jediným přítelem v osamělém životě v nepřátelské lidské společnosti?
Uhýbají, i když jdete s kočárkem po těch pruzích co jsou na náplavce pro cyklisty.
S čoklaři jsou však konflikty nepočítané. Ti dementi nejsou schopni ty svoje retardované, nevychoané čokly srovnat, ani když krmíte labutě s dvouletým dítětem, a dítě se bojí, že "pejsek labuti něco udělá" (když zdegenerovaný čokl rozhání labutě).
Čoklaři = největší verbež, frustrovaní, osamělí chudáci, s kterými impotentní vedení Prahy (ať současné nebo minulé) odmítá cokoliv udělat.
Deti a labute jsou epidemiologicky ekvivalent krys a komaru.
jako dobytek by měli být identifikováni a mediálně dehonestováni stejně, jako se to děje u řidičů motorových vozidel.
Ale pak by se také mohlo ukázat, jak hodně takových bezohledných dobytků po Praze jezdí, což odporuje společenské objednávce. A různí Massařové by poté byli nuceni zavřít svá nectná ústa, anžto oni jsou ti, o kterých se článek zmiňuje.
jak dobytek by měli být identifikováni a mediálně dehonestováni, protože panstvo si myslí, že může všechno. Na náplavce je jasně vyznačený pruh pro kolaře, mnohem větší zbytek je pro chodce, ale ten bezmozkový nádor se rozlejzá všude, nerespektuje žádné konvence, není slušný ale jen se všude cpe. Zkuste mamině říct, že si má to svý hlídat a naučit ho respektovat pravidla, tak se rozječí jak požární siréna. A totéž platí pro kočárky a pejskaře...